Är du en driven och erfaren ekonomiassistent som söker nya utman
ActivPersonal AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
2012-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du en driven och erfaren ekonomiassistent som söker nya utman" (publicerad 2012-03-27) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ActivPersonal AB i Helsingborg,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige Vi är en strategisk personalpartner som utvecklar människor och företag!
Våra erfarna medarbetare tillhandahåller tillsammans med ActivPersonals specialiserade underkonsulter effektiva och skräddarsydda personallösningar för alla typer av företag, oberoende av storlek.
Verksamheten har funnits i Helsingborg sedan 2008 och finns idag även i Malmö/Lund, Halmstad samt i Stockholm.
Sedan 2009 är vi ett via Bemanningsföretagen, Auktoriserat bemanningsföretag.
Är du vår ekonomi- & personaladministratör?
Vi söker en driven och erfaren ekonomiassistent till vårt huvudkontor i Helsingborg. Vi söker dig som idag är ekonomiassistent men som känner dig redo för nya utmaningar. Arbetet innebär att självständigt med ett ekonomiskt och affärsmässigt tänkande kunna utföra alla de arbetsuppgifter som krävs för att ge våra kunder och anställda optimal service. Tjänsten är tvådelad enligt nedan.
Inom ekonomifunktionen innebär arbetet allt från dagligt arbete med våra dagliga ekonomirutiner som:
• Den löpande redovisningen
• In och utbetalningar
• Fakturering av kunder
• Löner
• Löpande analysera och följa upp ekonomiskt utfall
• Utveckla och strukturera vårt arbete med redovisning, intern uppföljning
• Kontakt med bank, revisorer och myndigheter
• Vara bollplank till företagsledningen i ekonomiska frågor
Inom personalfunktionen innebär arbetet allt från dagligt arbete som:
• Upprätta anställningsavtal och arbetsgivarintyg för våra anställda/ konsulter
• Schemaläggning av konsulter i vårt affärssystem
• Bevakning och uppdatering av vår bemanningspool
• Tidrapportering
• Kontakt med olika fackförbund
• Löner
• Vara bollplank till företagsledningen i personalrelaterade frågor
För rätt person erbjuder vi:
Ett omväxlande arbete med en kontinuerlig personlig och professionell utveckling som stöds av det faktum att arbetet kännetecknas av flexibilitet, inflytande och snabba beslutsvägar som kännetecknar vårt företag.
Tjänsten är tillsvidare på heltid.
Du läsa mer om ActivPersonal på: www.activpersonal.se
Publiceringsdatum2012-02-23Kvalifikationer• Utbildning inom ekonomi- eller personalområdet
• Minst 5-10 års erfarenhet av liknande arbete från mindre/medelstort företag
• Erfarenhet av olika affärs- & ekonomisystem
• Mycket god datavana
Personen vi söker är marknadsorienterad, analytisk, uthållig, driven, självständig, ödmjuk och prestigelös. Du har lätt för att skapa goda relationer med våra kunder, anställda och genom detta uppnå goda resultat. Du har även en hög stresströskel med förmåga och möjlighet till arbete på obekväma tider.
Så ansöker duVälkommen att kontakta Johan Spjuth på 042-400 09 80 eller på
johan.spjuth@activpersonal.se om du har några frågor!
Maila din ansökan snarast till då vi arbetar med löpande urval då tjänsten ska tillsättas omgående.
Lön enligt överenskommelse.
Heltid, Tillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Spjuth, 042-400 0980
FöretagActivPersonal AB
AdressActivPersonal AB
Karl Johans gata 4
25267 Helsingborg
Jobbnummer 1166950
Observera att sista ansökningsdag har passerat.