Är du Anticimex nya HR Business Partner?

Anticimex / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex i Stockholm, Sollentuna, Norrtälje, Uppsala, Eskilstuna eller i hela Sverige

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 5 500 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6 miljarder kronor.

Är du lösningsorienterad, förtroendeingivande och modig? Beskriver du sig själv som positiv och kommunikativ? Har du tidigare erfarenhet från att ha arbetat med HR-support? Vi tror då att du skulle passa utmärkt i rollen som HR Business Partner hos oss på Anticimex!

Nyfiken på hur det är att arbeta på vårt huvudkontor? Se filmen med Anna och Majkel här:

Publiceringsdatum
2019-01-24

Dina arbetsuppgifter
I rollen som HR Business Partner kommer du att arbeta i en varierad roll med både HR-stöd och drivande av egna projekt. Du stöttar organisationens ledare strategiskt och operativt och arbetar konsultativt och hjälper våra ledare och medarbetare i diverse HR-frågor.
Du samarbetar tätt tillsammans med övriga på Anticimex HR-avdelning. I teamet arbetar ett glatt gäng bestående av bland annat HR Business Partner, rekryteringsansvarig, HR-specialist, internkommunikatör och lönesupport.

Då Anticimex har kontor över hela landet kommer du i din roll att resa emellanåt. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning med start snarast, till och med 2019-12-31.

Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• Professionell säljledning genom uppföljning, coachning samt träning
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Goda karriärmöjligheter
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
Vi tror att du har en akademisk examen från ett personalvetarprogram och tidigare har arbetat med HR-support. Vi tror även att du tidigare arbetat i en organisation med kollektivavtal och har goda kunskaper inom arbetsrätt och arbetsmiljö.

För att lyckas i rollen är du självgående, drivande och kommunikativ. Du har en positiv grundinställning och vågar stå upp och ha åsikter men är också serviceinriktad och ödmjuk inför chefernas och medarbetarnas frågor.

Din ansökan
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gruppchef HR Frida Willstein. Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Anticimex

Adress
Anticimex
Årstaängsvägen 21B
11743 Stockholm

Kontorsadress
Årstaängsvägen 21B

Jobbnummer
4573911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex: