Ansvarig Teknisk Support Till Snabbväxande Iot-Bolag
JobBusters AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-08-25Dina arbetsuppgifterHar du ett tekniskt intresse och vill arbeta i en roll med stort kundfokus? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi rekryterar just nu en person som kommer att ansvara för teknisk support hos vår kund i västra Stockholm.
Här går det undan och verksamheten växer snabbt vilket gör att ingen dag är den andra lik. Som del i teamet arbetar du väldigt brett där din huvudsakliga uppgift är att göra kunderna nöjda och bidra till att bolaget ständigt blir bättre på det de gör både i Sverige och internationellt.
I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att:
• Hantera och lösa inkommande supportärenden via mail och telefon från deras kunder och partners inom både B2B och B2C.
• Tillsammans med utvecklingsteamet hjälpa till att kommunicera krav till utvecklingsavdelningen när det gäller nya funktioner och buggar.
• Testa och utvärdera nya funktioner inför lansering.
• Sätta samman utvecklingsprojekt till företagets utvecklare gällande hemsidan.
Företagspresentation
Vår kund är ett svenskt IoT-företag baserat i Stockholm som levererar en molnbaserad GPS-spårningstjänst för privat- och företagsmarknaden. Det är ett mindre entreprenöriellt, kreativt och dynamiskt företag som har högt i tak, där alla anställda är med och påverkar. De är ett glatt och engagerat gäng som har som mål att alltid leverera högsta kvalitet och ha de nöjdaste kunderna. De underhåller tiotusentals spårsändare och körjournaler åt nöjda kunder främst i Sverige, men även utomlands. De sitter i lokaler på Drottningholm idag, men kommer inom kort att flytta till Alvik då bolaget växer. Företaget kommer inom kort att expandera internationellt så kunder och partners kommer även att finnas utomlands.
Kvalifikationer• Du har ett stort tekniskt intresse, och tycker det är kul att utveckla och förbättra produkter.
• Du har minst en gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik.
• Du har tidigare erfarenhet av kundservice.
• Flytande svenska och behärskar engelska obehindrat.
• Kunskaper i tyska i tal och skrift är ett plus men inget krav.
Dina personliga egenskaperI denna roll är din personlighet viktigast! Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när det är lite utmanande och klurigt. Vi tror att du är en person som tycker det är kul att vara med och utveckla och förbättra produkter och tjänster inom det senaste inom IT, telekom och hårdvara. För att trivas och göra succé i rollen så är vi övertygade att nyckeln till framgång är ditt tekniska intresse, din nyfikenhet, ansvarsförmåga, kreativitet, flexibilitet och förmåga att lära nytt samt ditt fantastiska bemötande i telefon och skrift.
Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Johanna Johnsson. Rollen är på heltid, kontorstider. Start enligt överenskommelse och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Skicka gärna in din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobbusters AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4057".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jobbusters AB (org.nr 556826-5606),
http://jobbusters.se/ Arbetsplats JobBusters AB
Jobbnummer 5921084
Observera att sista ansökningsdag har passerat.