Ambulerande receptionist Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-03-06

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad, prestigelös och flexibel person som söker ett varierande arbete inom reception och administration? Trivs du på olika arbetsplatser och tycker om en varierande vardag? Då kan du vara rätt person för rollen som ambulerande receptionist till våra kunder i Storstockholm.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som ambulerande receptionist jobbar du heltid hos oss där du täcker upp för våra konsulter vid extra behov av personal, sjukdomar, ledigheter samt extrabokningar hos våra kunder. Du fyller en viktig funktion och har en central roll med mycket kontakter både utåt mot kund och internt inom företaget. Du arbetar ensam eller i lag och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter. Dina dagar kan bestå av:

• Hantera inkommande mail och samtal
• Post- och budhantering
• Inköp av kontorsmaterial
• Ta emot felanmälningar
• Kontakt med leverantörer
• Planera och förbereda konferenser
• Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service, administration och internservice. Du har lätt att anpassa dig till olika arbetsplatser och kunder samt är lättlärd. Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften - samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig.
Du är en social person som är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig. Därför letar vi efter dig som:

• Är över 18 år och har en avslutad gymnasieexamen

• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Har erfarenhet inom service och/eller administration
• Har goda kunskaper i Microsoft Office
• Har goda IT-kunskaper

• Professionell, flexibel och anpassningsbar

Övrig information
Omfattning: Heltid

Arbetstider: Måndag-Fredag 08.00-17.00 med jour från kl 06.00

Plats: Stockholm

Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Detta är en proaktiv annons för kommande uppdrag till våren och vi har dessvärre ingen möjlighet att återkoppla till alla sökande. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Sofia.Karlberg@kfx.se

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8520605

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: