Ambulerande receptionist inom Storstockholm
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en person som brinner för service och trivs i sociala, omväxlande arbetsmiljöer? Vill du jobba inom administration och har tidigare erfarenhet från service? Då har vi rätt tjänst för dig!
Publiceringsdatum2024-03-04Om tjänstenTjänsten som Ambulerande Receptionist innebär en spännande och varierande vardag där den ena dagen inte är den andra lik. Som Ambulerande Receptionist är du en nyckelperson ute hos Adeccos kunder där du arbetar i företagets reception och har en viktig roll att vara ansiktet utåt och ge service åt både besökare samt kunder.
Att vara Ambulerande Receptionist innebär att du kommer att arbeta hos flera företag där arbetsuppgifterna varierar. Du kommer att ingå ett team med både Ambulerande och Ordinarie Receptionister vilket innebär ett ombyte av såväl kollegor som arbetsplatser. I din roll som Ambulerande Receptionist ansvarar du för att täcka sjukdom och annan frånvaro för dina kollegor. Det innebär att din sysselsättningsgrad kan variera från vecka till vecka.
Som Ambulerande Receptionist hos Adecco får du möjligheten att dagligen möta nya människor, knyta nya kontakter och arbeta i omväxlande miljöer ute hos våra kunder inom intressanta varierande branscher.
I tjänsten som Ambulerande Receptionist kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak bestå av:
* Ta emot besökare
* Posthantering
* Växel, ta emot samtal och koppla vidare till rätt person
* Kontorsadministration
Tjänsten som ambulerande receptionist är ett konsultuppdrag med start omgående.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception eller inom serviceyrken som t.ex. butik, hotell eller restaurang. Det är viktigt att du trivs i en serviceinriktad arbetsroll, där du kommer vara kundföretagets ansikte utåt och behjälplig mot både kunder, besökare och kollegor. Vidare ser vi att du trivs med varierande arbetsuppgifter, är flexibel och har en positiv inställning till en varierande arbetsvecka.
Viktigt för tjänsten är:
* Trivs med att arbeta på olika arbetsplatser, är flexibel, nyfiken och social
* Tidigare erfarenhet av reception eller inom servicebranschen
* Goda kunskaper i svenska och engelska
* Goda datakunskaper
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som Ambulerande Receptionist är ett konsultuppdrag på heltid där du får en anställning i Adecco Sweden. Sysselsättningsgraden kommer att variera från vecka till vecka men du kommer att bli avlönad på minst 80% oavsett antal arbetade timmar.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i många olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med flera attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också en chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marie Ekvall via
marie.ekvall@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, Reception, Administration, Ambulerande Receptionist, Kundservice, Service, Svenska, Swedish, Engelska, English, Stockholm, Adecco
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44723".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 8513503
Observera att sista ansökningsdag har passerat.