Ambitiös medarbetare till kundsupport

Framtiden AB, Borås / Kontorsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB, Borås i Borås, Ulricehamn, Göteborg, Kungsbacka, Kungälv eller i hela Sverige

Ambitiös medarbetare till kundsupport
Nu söker Framtiden dig som vill arbeta med kundsupport
Framtiden är ett konsultföretag. Våra konsulter utgörs av personer i pågående högskolestudier samt färdiga akademiker vilka nyligen har avslutat sina studier. Vår företagsidé är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag. Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av Sveriges vassaste studenter och färdiga akademiker, antingen för konsulting eller för rekrytering. På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv.

Publiceringsdatum
2008-09-23

Företaget
Vår kund arbetar med samt utvecklar datasystem åt kommuner, fastighetsföretag, samt andra små och medelstora företag. De vill nu utveckla sin kundsupport mot de befintliga kunderna.
Det finns möjligheter att utvecklas i tjänsten, allt beror på din egen ambition.
Arbetsuppgifter och omfattning:
Arbetsuppgifterna handlar i första hand om att se till att hålla befintliga kunder nöjda genom att ge dem bästa möjliga support och service via telefon. Då företaget är relativt litet kan du även få hjälpa till där det behövs och på så vis utvecklas inom företaget. Rollen kan på sikt utvecklas till en inriktning mot sälj och/eller utbildning. Det innebär att tjänsten kan bli en mix av support, försäljning och utbildning.
Omfattning:
Till en början är du uthyrd av Framtiden och arbetar då deltid varje dag och på sikt kan tjänsten eventuellt utökas till heltid.
Skallkrav:
1. Ekonomi - Du har kunskap om de grundläggande delarna i bokföring.
2. Positiv framtoning - Du förmedlar en positiv känsla till kunderna och till dina kollegor samt har lätt för att uttrycka dig över telefon.
3. God svenska - Då språket är ditt viktigaste redskap krävs god svenska i såväl tal som skrift.
Meriterande krav:
1. Självständig och ansvarstagande - Då du kommer att få ett eget ansvar för supportdelen inom företaget.

Dina personliga egenskaper
Det är av stor betydelse att du tycker om att arbeta med människor och har en social färdighet. Du är en positiv person som kan förmedla denna känsla till andra genom telefon. Du har lätt för att kommunicera och uttrycka dig med hjälp av talet samt är lyhörd för de potentiella kundernas frågor och önskemål. Det är även en fördel om du är initiativrik och vill framåt i ditt arbete.
Kommun: Borås stad
Tillträde: Snarast.
Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Ansökan senast: 2008-09-30
Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig?
För att söka denna tjänst gå in på vår hemsida www.framab.se och registrera dig.
Genom att registrera dig så kommer du kontinuerligt att få spännande jobberbjudanden via e-post.
Kontaktperson: Cecilia Dahlquist, personalansvarig. Tel. 033 - 722 22 00

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
Start med deltid för att sedan eventuellt övergå till heltid. Flexibla arbetstider under deltiden.

Ersättning
Fast lön
Fast lön enligt överenskommelse.

Företag
Framtiden AB, Borås

Adress
Framtiden AB, Borås
Skaraborgsvägen 21
50630 Borås

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 033- 32 31 351
E-postadress: boras@framab.se

Jobbnummer
317150

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB, Borås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB, Borås: