Allsidig ekonom med mycket eget ansvar!(Sthlm)

Office Management Visual Communication AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Visual Communication AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Vi fortsätter att expandera, och söker därför flera härliga medarbetare!
OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, tillbehör och förbrukningsvaror samt Vending-kaffe- och vattenautomater. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala.
Med ca 250 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap.
Välkomna till vår spännande framtid!
Vi söker Dig som under ett mammavikariat vill kliva in hos oss på en deltidstjänst.
OFFICE Management Visual Communication AB är idag Platinum Partner till Tandberg och en av Sveriges ledande bolag inom visuell kommunikation. Vi förfogar över en av branschens mest omfattande direktsäljarorganisationer med rikstäckande service och support.
• Att arbeta med eget ansvar, är det en självklarhet för dig?
• Är du en noggrann person som kan arbeta i ett högt tempo?
• Älskar du att hålla många bollar i luften utan att tappa någon?
• Är du flexibel, formbar, ödmjuk med skinn på näsan?
Är du allt detta, så tycker vi att du absolut ska läsa vidare!
Vi söker nu en person som ska arbeta tillsammans med vår Affärsområdeschef på OFFICE management Visuell Kommunikation AB.
Rollen är bred och varierande, med mycket eget ansvar. Du kommer att vara personen med "stenkoll", därför är det mycket viktigt att du arbetar strukturerat och fokuserat.
Centrala arbetsuppgifter är följande:
Veckorapporter/månadsrapporter, resultatrapporter, reskontra, leverantörskontakter, leveransprognoser, tid & milrapporter, utreda fakturor, anordna tävlingar, boka resor, statistik - både tekniker och säljare m.m.
Vi tror att du har en relevant utbildning - gärna civilekonom eller likvärdig - i kombination med ett par års erfarenhet av att arbeta på en ekonomiavdelning,
Inte rädd för att "hugga i", serviceinriktad, orädd - är egenskaper som värderas högt! Vi lever i en föränderlig verklighet, vilket innebär att ingen dag är den andra lik - det ställer krav på flexibilitet och prestigelöshet.
Hos oss kommer du att få möjlighet att utvecklas, vara delaktig och möjlighet att påverka. Du kommer att bli en mycket viktigt del i bolagets fortsatta utveckling. Inom koncernen finns en mycket bra sammanhållning och väl genomtänkta värderingar.
Flytande i tal och skrift: svenska och engelska - gärna affärsengelska.
Välkommen till vår framtid!
Är du intresserad? Nyfiken? Tveka inte - ansök idag!
Vid frågor är Du välkommen att kontakta Mari Larsson HR på 08-734 30 00.

Publiceringsdatum
2011-02-01

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-01
Ange följande referens när du ansöker: 6840
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Mari Larsson, 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management Visual Communication AB

Adress
OFFICE Management Visual Communication AB
Skalholtsgatan 6
16422 Kista

Jobbnummer
837548

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Visual Communication AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Visual Communication AB: