Aktivia Assistans Söker Kundansvarig
Aktivia Assistans AB / Butikssäljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aktivia Assistans AB i Örebro,
Lindesberg,
Eskilstuna,
Västerås,
Enköping eller i
hela Sverige Aktivia Assistans söker kundansvarig till kontoret i Örebro.
Publiceringsdatum2017-01-18ArbetsuppgifterVi ser gärna att du har erfarenhet av att arbetat som kundansvarig.
Du ska ta ansvar för ett flertal kunder och deras omvårdnadsgrupper, detta innebär kundkontakter via telefon och på plats hos kunden.
Kunder
• När Kundansvarig har fått en ny kund är det dennes ansvar att det finns en aktuell genomförandeplan, och att vi ständigt följer upp och reviderar den
• Utvärdera omvårdnaden löpande
• Skapa rutiner tillsammans med kund/arbetsledare vid start av uppdrag
Personal
• Ansvarar att tidrapporteringen sker korrekt.
• Anställning av ny omvårdnadspersonal
KvalifikationerHar du erfarenhet av hemtjänst, assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det meriterande.
Vi söker dig som delar våra värderingar ansvar, glädje och engagemang. Eftersom du kommer att agera som kundansvarig för personer i en utsatt situation vill vi att du som person är varm och empatisk med en positiv grundsyn. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper så som självständighet i kombination med gott omdöme, god samarbetsförmåga och noggrannhet. Arbetet kräver att du är van vid att hålla ett högt tempo och att du är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakter och inge förtroende.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, omvårdnadspersonal och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via mail.
Aktivia Assistans är ett assistansföretag med starka rötter inom personlig assistans och hemtjänst. Sedan starten 2010 är vi nu ett väletablerat företag med huvudkontor i Örebro.
Aktivia Assistans AB är ett assistansbolag där individen sätts i fokus. Vi ser både till den funktionshindrades och till den anställdes bästa intressen. För att arbeta hos oss krävs ansvarskänsla, medkänsla och respekt för andra människor. I gengäld erbjuder vi ett roligt och stimulerande arbete med bra arbetsklimat och mycket personlig kontakt. Hos oss får du stöd och uppbackning i ditt arbete. Det ska vara kul att gå till jobbet.
Vi är mer än 300 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision; alla har rätt till ett fullvärdigt liv- oavsett funktionshinder. Hos oss har våra medarbetare goda anställningsvillkor. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-17
Ange följande referens när du ansöker: KUNDANS17
FöretagAktivia Assistans AB
AdressAktivia Assistans AB
Box 22144
70202 ÖREBRO
KontorsadressStortorget 4
Jobbnummer 3269929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.