Affärsutvecklare Kommersiell Förvaltning
Swedavia AB / Säljarjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedavia AB i Sigtuna,
Upplands Väsby,
Stockholm,
Norrköping,
Gotland eller i
hela Sverige Vi på kommersiell förvaltning ansvarar för Swedavias totala utbud av hotell, kontor, lounger, förråd, hangarer och specialytor på samtliga 10 flygplatser, från Malmö i söder till Kiruna i norr.
Vår avdelning växer och nu söker vi dig som har ett sinne för att utveckla affärer och är van vid förhandlingar i en roll som Affärsutvecklare inom Kommersiell Förvaltning!
Publiceringsdatum2024-03-07ArbetsuppgifterI rollen som Affärsutvecklare kommer du ansvara för att utveckla och förbättra uthyrningsaffären. Du kommer att arbeta med att hitta nya intäktskällor och nya potentiella kunder samt förvalta och förbättra befintliga.
Vi ser att du blir ämnesexpert på våra affärsprodukter och processer och håller ett öra mot marknaden.
Du kommer även att arbeta med och som stöd i förhandling på engelska och svenska och gärna flera språk om du kan.
Här kan du läsa mer om avdelningen Kommersiell Förvaltning (
https://www.swedavia.se/om-swedavia/Kommersiellforvaltning/)Vissa resor inom Sverige kan förekomma.
ProfilVi vill att du är;
• utbildad inom uthyrning/förvaltning/fastighetsmäkleri och meriterande om du även har ekonomisk utbildning
• kunnig inom hyresjuridik och avtalsrätt är meriterande
• van att sköta förhandling på svenska och engelska. Fler språk är meriterande
• erfaren med att arbeta processorienterat
• kommunikativ och utåtriktad
• lösningsorienterad och prestigelös då uppdragens omfattning varierar
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Swedavia AB (org.nr 556797-0818),
http://swedavia.se Jobbnummer 8523711
Observera att sista ansökningsdag har passerat.