Affärssystemsupport till PwC
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco söker nu för PwC:s räkning Affärssystemsupport. Vi söker nu dig som är nyutexaminerad inom Ekonomi alternativt har något års erfarenhet av ekonomiarbete. Värderar du teamwork och har ett intresse för IT och ekonomisystem- Då har vi rätt tjänst för dig!
Publiceringsdatum2018-08-31Om tjänstenSom Affärssystemsupport hjälper du kunder samt interna medarbetare i plattformen MyBusiness och dess undersystem. I tjänsten kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon, mail med hjälp av fjärrstyrning. Du ingår i ett team om 7 personer och du kommer ha stor delaktighet i vidareutvecklingen av supportfunktionen. Arbetet sker på heltid på PwC 's fina kontor i centrala Stockholm.
I din roll som Affärssystemsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• hantering av inkommande förfrågningar från PwC 's olika kanaler och eskalering av dessa vidare inom verksamheten.
• Dokumentation och uppföljning i ärendehanteringssystem
• Hantera interna och externa kontakter
Om dig
Vi söker dig som har en kandidatexamen i företagsekonomi, KY-utbildning i ekonomi eller har ekonomisk erfarenhet genom praktiskt arbete. Du har goda datorkunskaper, ett brinnande intresse för IT och ekonomi och du uttrycker dig väl i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av Fortnox eller liknande affärssystem.
Vidare ser vi att du som person gillar att hålla många bollar i luften, du är flexibel, ansvarstagande, besitter hög social kompetens och har en känsla för service. Vår kultur är prestigelös och vi värderar samarbetsförmåga och att ha roligt på jobbet.
Viktigt för tjänsten är:
• Goda IT kunskaper
• God kommunikationsförmåga
• Flexibel och ansvarstagande
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som Affärssystemsupport är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person finns stora möjligheter till förlängning.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Randa Melko via 08 - 100 500.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Affärssystemsupport, Ekonomi, IT, Adecco, PwC, Stockholm.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-29
Ange följande referens när du ansöker: ref-27358
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRanda Melko
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4321771
Observera att sista ansökningsdag har passerat.