Affärssystemsupport till Aspia

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Affärssystemsupport till Aspia" (publicerad 2019-02-22) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco söker nu för Aspias räkning Affärssystemsupport. Vi söker nu dig som är nyutexaminerad inom Ekonomi alternativt har något års erfarenhet av ekonomiarbete. Värderar du teamwork och har ett intresse för IT och ekonomisystem- Då har vi rätt tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2018-12-13

Om tjänsten
Som Affärssystemsupport hjälper du kunder samt interna medarbetare i plattformen MyBusiness och dess undersystem. I tjänsten kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon och mail. Du ingår i ett team om 10 personer och du kommer ha stor delaktighet i vidareutvecklingen av supportfunktionen. Arbetet sker på heltid på Aspias fina kontor i centrala Stockholm.

I din roll som Affärssystemsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• hantering av inkommande förfrågningar från Aspias olika kanaler och eskalering av dessa vidare inom verksamheten.
• Dokumentation och uppföljning i ärendehanteringssystem
• Hantera interna och externa kontakter
Om dig
Vi söker dig som har en kandidatexamen i företagsekonomi, KY-utbildning i ekonomi eller har ekonomisk erfarenhet genom praktiskt arbete. Du har goda datorkunskaper, ett brinnande intresse för IT och ekonomi och du uttrycker dig väl i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av Fortnox eller liknande affärssystem.
Vidare ser vi att du som person gillar att hålla många bollar i luften, du är flexibel, ansvarstagande, besitter hög social kompetens och har en känsla för service. Vår kultur är prestigelös och vi värderar samarbetsförmåga och att ha roligt på jobbet.
Viktigt för tjänsten är:
• Goda IT kunskaper
• God kommunikationsförmåga
• Flexibel och ansvarstagande
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Affärssystemsupport är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person finns stora möjligheter till förlängning och överanställning.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Randa Melko via 08 - 100 500.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Affärssystemsupport, Ekonomi, IT, Adecco, Aspia, Stockholm.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-12
Ange följande referens när du ansöker: ref-27358
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Randa Melko

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4508214

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: