Affärsstöd till Key Account avdelning
Previa AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Previa AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Sigtuna eller i
hela Sverige Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 100 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på
www.previa.se .
Previa söker Affärsstöd till vår Key Account avdelning
Vill du fortsätta utvecklas med oss och våra kunder på Key Account avdelningen?
Som affärsstöd hos oss skall utifrån din profession vara ett stöd för såväl våra strategiska kunder som kollegor inom försäljningsorganisationen. Du ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team.
Arbetsområde
Rollen som Affärsstöd - Administration & Ekonomi innebär att du på ett effektivt och serviceinriktat sätt arbetar med följande huvuduppgifter:
• Hantera och administrera våra affärssystem avseende avtal, konsultuppdrag, tjänster, bokningar och fakturering
• Ge service till våra kunder gällande olika administrativa förfrågningar
• Hantera kund- och leverantörsfakturor
• Ta fram statistikunderlag över levererade tjänster till våra kunder
Vi söker dig som trivs med att arbeta i kundteam för att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är serviceinriktad, målmedveten, initiativrik och har lösningsfokus. Du är positiv, öppen och ser möjligheter. Du känner en stolthet och glädje i att arbeta med service såväl internt som externt mot våra kunder. I rollen krävs en mycket god förmåga att kunna strukturera och samordna.
Publiceringsdatum2016-09-16Erfarenhet och utbildning• Ekonomistudier
• Erfarenhet av att arbeta serviceinriktat
• Erfarenhet och vana av att arbeta med kundkontakter
• Mycket god IT-kunskap
• Erfarenhet av att jobba affärsmässigt och kunskaper om ekonomiska flöden och system i tjänsteorganisationer
• Erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra
Övrigt: Tjänsten är placerad i Stockholm. Tjänstgöringsgrad 100 %.
Är du intresserad? För ytterligare information är du välkommen att kontakta HR-adm Eva Pettersson, tfn 026-4208316.
Välkommen med din ansökan senast den 2016-10-03.
Vi undanber oss kontakt från rekryterings- och annonsföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPrevia AB
AdressPrevia AB
SANKT ERIKSGATAN 113
11343 Stockholm
KontorsadressSANKT ERIKSGATAN 113
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3052747
Observera att sista ansökningsdag har passerat.