Affärsstöd till Key Account avdelning

Previa AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Previa AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Sigtuna eller i hela Sverige

Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser  den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 100 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på www.previa.se .

Previa söker Affärsstöd till vår Key Account avdelning

Vill du fortsätta utvecklas med oss och våra kunder på Key Account avdelningen?

Som affärsstöd hos oss skall utifrån din profession vara ett stöd för såväl våra strategiska kunder som kollegor inom försäljningsorganisationen. Du ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team.

Arbetsområde
Rollen som Affärsstöd - Administration & Ekonomi innebär att du på ett effektivt och serviceinriktat sätt arbetar med följande huvuduppgifter:

• Hantera och administrera våra affärssystem avseende avtal, konsultuppdrag, tjänster, bokningar och fakturering
• Ge service till våra kunder gällande olika administrativa förfrågningar
• Hantera kund- och leverantörsfakturor
• Ta fram statistikunderlag över levererade tjänster till våra kunder 

Vi söker dig som trivs med att arbeta i kundteam för att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är serviceinriktad, målmedveten, initiativrik och har lösningsfokus. Du är positiv, öppen och ser möjligheter. Du känner en stolthet och glädje i att arbeta med service såväl internt som externt mot våra kunder. I rollen krävs en mycket god förmåga att kunna strukturera och samordna.

Publiceringsdatum
2016-09-16

Erfarenhet och utbildning
• Ekonomistudier
• Erfarenhet av att arbeta serviceinriktat
• Erfarenhet och vana av att arbeta med kundkontakter
• Mycket god IT-kunskap
• Erfarenhet av att jobba affärsmässigt och kunskaper om ekonomiska flöden och system i tjänsteorganisationer
• Erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra

Övrigt: Tjänsten är placerad i Stockholm. Tjänstgöringsgrad 100 %.

Är du intresserad? För ytterligare information är du välkommen att kontakta HR-adm Eva Pettersson, tfn 026-4208316.

Välkommen med din ansökan senast den 2016-10-03.

Vi undanber oss kontakt från rekryterings- och annonsföretag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Previa AB

Adress
Previa AB
SANKT ERIKSGATAN 113
11343 Stockholm

Kontorsadress
SANKT ERIKSGATAN 113

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3052747

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Previa AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Previa AB: