Affärsdriven konsultchef
Vendator Bemanning AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vendator Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi erbjuder bemanningslösningar i form av uthyrning, rekrytering och entreprenad som genom intelligent matchning förser företag och organisationer med säljande individer.
Är du en driven och säljande individ som är redo att ta nästa kliv i karriären? Strävar du efter en kreativ och central roll i ett snabbväxande företag? Drivs du av att göra affärer och lösa dina kunders utmaningar?
Då kan du läsa vidare!
Hubbr föddes under 2015 då de fyra bolagen Vendator AB, Makalös AB, Bra Röster AB och Rationell Finans AB gick ihop och blev ett. De fyra företagen har arbetat framgångsrikt under många år på respektive håll men har nu tagit steget till att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Vi har verksamhet i Stockholm, Hofors, Karlstad, Helsingborg och Lissabon.Vi har idag tre aktuella affärsområden där vi är på jakt efter en affärsdriven Konsultchef för respektive område. Dessa affärsområden är: Reception och Växel, Ekonomi och Administration samt Bank och Försäkring.
Vilket område passar dig bäst?
Publiceringsdatum2015-11-26Dina arbetsuppgifterI rollen som konsultchef kommer du att bygga upp ditt eget yrkesområde och personligen ansvara för försäljning, rekrytering och konsulter. Ambitionen är att utöka området och expandera till andra orter samt områden inom en snar framtid. Du kommer bära ansvaret att genom uppsökande försäljning aktivt sälja Hubbr People affärslösningar i form av uthyrning av konsulter. Denna försäljning sker i ett tätt samarbete tillsammans med våra Key Account Managers samt Affärsområdeschefen för Hubbr People..
Som Konsultchef på Hubbr People arbetar du med alla faser av bemanningsprocessen, från att fånga upp behov hos våra kunder till att ha personalansvar för de konsulter som anställs. Du kommer att hantera flera parallella bemanningsprocesser med ett högt tempo och det är således viktigt att leverera i tid med högsta möjliga kvalitet.
I arbetsuppgifterna ingår även:
• I samarbete med Affärsområdeschef fastställa mål i form av budget samt säljplattform
• Kontinuerlig uppföljning samt vidareutveckling av dessa mål
• Ansvara och delta vid mässor samt kundaktiviteter
• Bestämma offerter samt affärsupplägg
• Leda och utveckla medarbetare
• Rekrytera samt fastställa löner
Profil• Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning
• Lätt för att bemöta människor och knyta kontakter
• En säljande förmåga och en vinnarmentalitet
• Driven, lyhörd och verbalt skicklig
• En ekonomisk förståelse
• Flexibel och orädd
• Entreprenörsanda
Meriterande kompetenser:
• Relevant utbildning inom t.ex. försäljning (IHM eller motsvarande) eller respektive yrkesområde
• Tidigare erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen eller respektive affärsområde
• Tidigare erfarenhet av ledarskap samt personalansvar
B-körkort är ett krav
Vi erbjuder dig:
• Utvecklande arbetsuppgifter där du befinner dig i centrum av verksamheten
• En ledande roll i en spännande verksamhet med högt ställda tillväxtmål
• Öppna och fräscha lokaler vid Alvik Strand
• Möjligheten att sätta din egen prägel på ditt arbete
• Fast månadslön med provision
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Pontus Axberg på telefon 072-529 42 00. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kommer att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPontus Axberg 072-529 42 00
FöretagVendator Bemanning AB
AdressVendator Bemanning AB
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 143
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2548542
Observera att sista ansökningsdag har passerat.