ÅF söker ekonomiassistent för mammavick till Kundreskontra
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Inhouse AB
Om kunden / About the Client
ÅF är ett ledande teknikkonsultföretag med kunskap som vilar på hundraårig erfarenhet. Bolaget erbjuder kvalificerade tjänster och lösningar för industrins processer, för infrastrukturella projekt och vid utvecklingen av produkter och IT-system. ÅF har idag cirka 4 500 medarbetare med bas i Europa men verksamhet och kunder finns i hela världen. ÅF kombinerar avancerat ingenjörskunnande, förnyelse och modernaste teknik med mångårig tradition och förankring i svensk industri. Få teknikkonsulter har idag samma bredd och resurser.
Arbetsbeskrivning / Work Description
ÅF söker nu en ekonomiassistent till team kundreskontra och fakturering hos ÅF Business Service (ÅF:s gemensamma ekonomiavdelning). Tjänsten är vikariat på heltid fram till tidigast årsskiftet 2012/13 med start under mars månad. Kontoret är beläget i trivsamma lokaler i Solna.
Som ekonomiassistent på team kundreskontra och fakturering kommer du att ingå en grupp på 8 personer. Du kommer främst arbeta med fakturering av konsulttjänster för ÅF:s dotterbolag. Det innebär även en del elektroniskfakturering, lägga upp nya kunder i systemet, göra kredit-kontroller, samt ansvara för ett av dotterbolagens kundreskontra vad gäller inbetalningar, räntefakturor, framtagning av statistik, avstämningar i samband med bokslut m.m.
Din profil / Your profile
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning med ett par års erfarenhet från liknande roll, gärna från ett konsult- eller tjänsteföretag. Har du jobbat med projektredovisning är detta ett plus. Du är van användare av Excel och har du erfarenhet Visma Control samt PX Control är det meriterande.
Det är viktigt att du är noggrann, tycker om ordning och reda och är van att ta eget ansvar och vill utvecklas inom ekonomi. Du är social, har skinn på näsan, är prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du har en hög känsla för service och är duktig på att prioritera.
Övrigt / Other
Om du tycker att det låter intressant, skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev så snart som möjligt via annonsen på vår hemsida
www.inhouse.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kommer att tillsättas från och med mitten på mars så sök omgående!
Vid frågor rörande tjänsten, kontakta Andreas Bladh på
andreas.bladh@inhouse.sePubliceringsdatum2012-02-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-29
Ange följande referens när du ansöker: 385
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndreas Bladh,
andreas.bladh@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 1155136
Observera att sista ansökningsdag har passerat.