Advisor till Västberga Support Center

Huvudkontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du student och söker efter ett utvcklande extrajobb? Då kan det här vara jobbet för dig!

Till vårt Support Center i Västberga söker vi nu två service inriktade Advisors som kommer att arbeta med kundservice och administration inom avisering, support och trafikledning. Anställningen är en visstidsanställning efter behov. Placeringsort är Stockholm, Västberga

Vi söker nu dig som har ett professionellt kundbemötande och brinner för att leverera högklassig service till våra kunder!

Huvudsakliga arbetsuppgifter
I tjänsten som Support Center Advisor arbetar du med inkommande och utgående samtal samt mail-förfrågningar. Du arbetar med kundservice och administration. I uppdraget ingår även att boka transporter, svara på förfrågningar om pågående transporter samt besvara allmänna frågor om avisering.

Du erbjuder kunden den bästa lösningen utifrån kundens behov. Inom Support Center Västberga arbetar vi ständigt med att vidareutveckla och förbättra arbetssätt och verktyg, som medarbetare blir du en del av det arbetet.

Vem är du?
Här arbetar du tillsammans med positiva och driva kollegor. För att trivas i rollen har du en genuin servicekänsla och är en god komunikatör. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är enkel att samarbeta med. Vi värdesätter personliga egenskaper som sprider positiv energi. Vi söker dig som är tillgänglig för arbete efter behov, vilket kan vara alltifrån ett par timmar till heltid. Våra öppettider är måndag-fredag kl. 07:00-18:00 och arbetspassen kommer att förläggas därefter utifrån behov samt hur din tillgänglighet ser ut.

• Du är kommunikativ och tycker om att hjälpa andra

• Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är prestationsorienterad

• Du är flexibel och tycker om att växla mellan administrativa uppgifter och att besvara inkommande samtal

• Meriterande är om du har erfarenhet av likande arbetsuppgifter tidigare, exempelvis kundservice, logistik, försäljning eller annat serviceyrke.

Intresserad?
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet.

Vill du veta mer om befattningen är du välkommen att ringa Jessica Alstergren, Supervisor Västberga Support Center, 0709 345 325 alt maila Jessica.alstergren@dhl.com.

Vilka är vi?
DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är "logistikbolaget för hela världen". DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 470 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. Allt för att på bästa sätt kunna tillgodose kundens behov av tjänster som täcker hela varuflödeskedjan. DHL tar sitt sociala ansvar genom att löpande arbeta med åtgärder för att minska klimatpåverkan och genom att bidra med katastrofhantering samt utbildning. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 60 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. Våra kunder är viktiga för oss och varje kontakttillfälle som en kund har med DHL ska vara kopplad till en positiv känsla.

Publiceringsdatum
2016-11-23

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Alstergren 0709345325

Företag
Huvudkontor

Adress
Huvudkontor

17087 Stockholm

Kontorsadress
Björnstigen 85

Jobbnummer
3177592

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Huvudkontor: