Administratörer med erfarenhet från kundservice

Barona Professionals AB / Bankjobb / Stockholm
2025-01-31


Visa alla bankjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vill du vara en del av en dynamisk och modern organisation? Har du tidigare erfarenhet av kundservice och administration och vill ta nästa steg i arbetslivet? Då kan denna roll som administratör med fokus på kundhantering något för dig!
Vår kund står inför en rad spännande förändringar, inklusive en övergång till nya affärsprocesser och ett omfattande systembyte. Detta skapar behov av att stärka upp teamet med engagerade och flexibla medarbetare som vill vara med på denna resa. Förändringarna innebär att arbetet kan komma att förändras snabbt, vilket kräver att du är flexibel och kan ställa om vid behov.

Publiceringsdatum
2025-01-31

Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att arbeta tätt med företagskunder och få utveckla en expertis inom avtalshantering, försäkringsfrågor, konkurs- och likvidationsärenden, samt uppsägningar. Du kommer att stötta teamet genom att handlägga och hantera avtal, hjälpa kunder med att utföra sina ärenden digitalt, och assistera i komplexa ärenden som kräver självständig analys och beslut.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och inkluderar allt från administrativt stöd till mer utredande och beslutande uppgifter, där du ständigt söker och analyserar information för att lösa kundernas ärenden. Detta ställer krav på att du är noggrann, strukturerad och kan hantera flera ärenden samtidigt.
Rollen innebär även löpande kundkontakt, vilket gör att vi ser att du trivs med att ge service och kan hantera omprioriteringar när det behövs. Du kommer att vara en viktig del av förändringsarbetet och hjälpa till att skapa effektiva och smidiga arbetsprocesser.
Vi söker dig som:
Har minst en gymnasial utbildning
Är noggrann, strukturerad och ansvarstagande
Har god kommunikativ förmåga i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Är flexibel och har förmåga att snabbt växla fokus när situationen kräver det
Har grundläggande systemvana och kan snabbt sätta dig in i nya system och verktyg
Har erfarenhet inom kundservice och administration, vilket är meriterande
Trivs med att ge service och stötta kunder i deras ärenden

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker någon som är engagerad, modig och aktivt bidrar till ett positivt arbetsklimat.
Om tjänsten: Tjänsten är 100% på kundens aktivitetsbaserade kontor i centrala Stockholm City, vilket innebär att du kommer att arbeta på plats tillsammans teamet. Tjänsten inleds med en 6 månaders visstidsanställning, och arbetstiderna är förlagda till kontorstider 8.15 - 16.45
Tjänsten är en del av Baronas konsultverksamhet och du blir anställd som konsult hos oss. Genom oss får du en dedikerad konsultchef, förmånligt friskvårdsbidrag och en gedigen kundserviceutbildning som förbereder dig för uppdraget.
Sök redan idag! Intervjuer hålls löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu. Processen innefattar intervjuer med Barona och vår kund samt eventuella tester. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se. OBS! Pga GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via e-post.
Observera att för denna roll görs en bakgrundskontroll mot brottsregister och betalningsanmärkning för slutkandidater.
Varmt välkommen med din ansökan, inklusive både CV och personligt brev

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167), https://barona.se

Arbetsplats
Barona Professionals

Kontakt
Elin Nilsson
elin.nilsson@barona.se

Jobbnummer
9137801


Prenumerera på jobb från Barona Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Professionals AB: