Administratör / Webbadministratör till Telenor
Palm & Partners Professional AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palm & Partners Professional AB i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige Palm & Partners söker nu för Telenors räkning en ambitiös och driven administratör som kommer att jobba med administration kring Telenors Webshop.
Det här är ett konsultuppdrag som förväntas starta relativt omgående och pågå fram till midsommar med möjlighet till förlängning. Uppdraget är på heltid och arbetet är förlagt till kontorstid i Telenors helt nybyggda huvudkontor vid Råsunda, Solna.
Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag.
Palm och Partners är engagerade i varje enskild individ och dennes arbete. Det är när du trivs som Du presterar som bäst. Genom att bli en del i vårt stora nätverk av kunder och konsulter erbjuds du uppdrag och en vardag väl matchat utefter dina intressen och kompetenser.
Visst är det viktigt med en trygg anställning och att trivas på jobbet? Det tycker vi på Palm & Partners. Därför ser vi till att du som konsult alltid har en konsultchef som stöttar dig och är engagerad i att du utvecklas hos våra kunder. Med tre ISO-certifieringar och som auktoriserat bemanningsföretag omfattas du givetvis av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension samt företagshälsovård. Vi erbjuder konsulthappenings och andra ortsspecifika förmåner för dig som anställd.
Arbetsbeskrivning
Som administratör mot webbutiken kommer du att ha en nyckelroll där du stöttar avdelningen i en rad olika arbetsuppgifter när det kommer till just Webshopen. Du kommer att ansvara för flera olika typer av uppgifter parallellt vilket ställer din struktureringsförmåga och detaljorientering på prov, men också din flexibilitet och förmåga att prioritera.
Arbetet ger många olika kontaktytor internt och ibland externt, vilket kommer ställa höga krav på din förmåga att samarbeta och din känsla för service såväl internt som externt. Du kommer bland annat ansvara för att lägga upp /ta bort användare i systemet, allmän systemadministration, arbeta med gränssnitten i butiken med mera.
Erfarenhet
I den här rollen är det dina personliga egenskaper som är viktigast för ett framgångsrikt arbete. Du är strukturerad, levererar med hög kvalitét och arbetar servicefokuserat med kundens behov i första rummet.
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration, koordinering eller service
• Dator- och systemvana
• Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska
För att trivas hos vår kund ser vi att du värdesätter professionalitet och engagemang på arbetsplatsen. Du kommer att vara en del av ett team som kontinuerligt stöttar och avlastar varandra och som värdesätter att ha kul under tiden. Vi ser det som meriterande om du arbetat med någon typ av systemadministration tidigare.
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande då tjänsten beräknas starta relativt omgående. Välkommen med din ansökan redan idag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2019-03-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-07
Ange följande referens när du ansöker: 3645
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinus Lindersjö
linus.lindersjo@palmpartners.se 0708-398731
FöretagPalm & Partners Professional AB
AdressPalm & Partners Professional AB
Kammakargatan 22
11140 Stockholm
KontorsadressKammakargatan 22
Jobbnummer 4691378
Observera att sista ansökningsdag har passerat.