Administratör/upphandlingsassistent sökes omgående till Eskilstu

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Eskilstuna, Västerås, Strängnäs, Köping, Flen eller i hela Sverige

Bemannia söker nu dig som vill arbeta som administratör hos vår kund inom offentlig sektor i Eskilstuna. Du kommer i huvudsak att delta i arbetet med direktupphandlingar, granska ansökningar samt administrera förlängningar och prisjusteringar på avtal. Allt arbete utförs i samarbete och med stöd av ansvarig strategisk inköpare. Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågår i tre månader framöver på heltid. Möjlighet till förlängning finns.

Dina arbetsuppgifter:

• Hantera anbudsförfrågningar till leverantörer.
• Granska ansökningar enligt förutbestämda mallar.
• Hantera kontakter med verksamhet och leverantörer via telefon och mail.
• Upprätta kontrakt utifrån mallar.
• Arbeta med dokumentation.
• Övriga administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma.

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieexamen.
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
• Utbildning och/eller erfarenhet inom inköp eller offentlig upphandling är meriterande.
• Goda datorkunskaper.
• Goda kunskaper i MS Office samt vana att arbeta med Internet och andra webbaserade system.
• Erfarenhet av upphandlingssystemet Tendsign är meriterande.

Dina personliga egenskaper:

• Noggrann.
• Effektiv.
• Förmåga att arbeta självständigt.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-10-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3729849

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: