Administratör | Trollhättan

PwC Sverige / Receptionistjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PwC Sverige i Trollhättan, Göteborg, Borås, Kungsbacka, Skövde eller i hela Sverige

Kan du jobba självständigt och ta egna initiativ? Är du redo att bli en del av en ledande organisation och att ge dina kollegor det stöd de behöver? Då kanske du är den vi letar efter?

Just nu söker vi efter en serviceinriktad och engagerad administratör till vårt team i Trollhättan.

På kontoret i Trollhättan sitter cirka 25 PwC-medarbetare som arbetar med rådgivning inom Revision och skatt. Vi söker nu en administratör som vill stötta detta team med administrativa och praktiska uppgifter. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med planerad tillsättning under hösten 2018 enligt överenskommelse.

I din roll som administratör ingår att stötta dina kollegor med en rad uppgifter, bland annat:

- Bemanna vår reception och hälsa besökare välkomna
- Sköta externa kontakter kring kontoret
- Göra vissa resebokningar och samordna resor vid konferenser
- Hålla sig uppdaterad och agera i Google Suite och våra interna system
- Hantera fakturor och kontorsinköp
- Sköta övriga uppkomna administrativa uppgifter och kontorsgöromål


Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och noggrann. För att passa i rollen bör du:

- kunna koordinera och samordna många arbetsuppgifter mot ibland korta deadlines
- vara prestigelös då rollen har både enkla och mer komplicerade arbetsuppgifter
- vara strukturerad och ordningsam

Personlig lämplighet för rollen ser vi som viktigast men vi tror även att du har:

- Ett par års erfarenhet av arbete inom administration eller service
- Gymnasieexamen
- Goda kunskaper i svenska och engelska

Då vi har kommit långt i vår digitala utveckling ser vi att du har lätt att sätta dig in i nya system och har ett intresse för att utveckla ditt digitala arbetssätt. Övriga personliga egenskaper vi värdesätter är förmåga att prioritera och en vilja att hugga i där det behövs.

Läs gärna mer om oss och hur vi hjälper våra klienter på www.pwc.se men framför allt vill vi veta mer om dig! Skicka din ansökan med CV, personligt brev och betygsunderlag så snart som möjligt då vi för denna roll tillämpar ett löpande urval.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Lisa Eldén från HR på lisa.elden@pwc.com.

Vi vågar påstå att PwC är en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare (vilket också undersökningar visar). Som revisorer och rådgivare till 50 000 kunder ger vi dig tillgång till många spännande uppdragsgivare - både stora och små.

Vi är ett kunskapsföretag vars viktigaste tillgång är alla kunniga och engagerade medarbetare. För att klara av våra utmaningar i framtiden så gör vi allt vi kan för att ta tillvara den kompetens och erfarenhet som finns hos vår medarbetare.

Det är viktigt att välja en arbetsgivare där du själv kan påverka dina möjligheter. Hos oss får du växa i din yrkesroll på flera sätt. Vi satsar stora resurser på utbildning, ledarskapsprogram och incitament för våra medarbetare.

Din framtid är just din och ingen annans. Det är du som sätter målen och får det att hända.

Vi ger dig möjligheterna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-09-13

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PwC Sverige

Adress
PwC Sverige
TORSGATAN 21
11321 Stockholm

Kontorsadress
TORSGATAN 21

Jobbnummer
4346395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PwC Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PwC Sverige: