Administratör till vår uthyrningsverksamhet
Nordisk Kompetens AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordisk Kompetens AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Administratör till vår uthyrningsverksamhet
Söker du nya utmaningar inom administration och tycker det är spännande att få insyn i flera olika företag och organisationer? Är du dessutom en strukturerad person som trivs som bäst när det är ordning och reda och har en serviceådra som gör att du drivs av att hjälpa andra med det du kan? Stämmer den här beskrivningen in på dig? Då ser vi fram emot att få in just din ansökan!
För kommande uppdrag söker vi nu administratörer.
Som administratör hos oss varierar arbetsuppgifterna beroende på uppdrag, och kan bland annat innefatta följande:
Faktura- och resehantering
Administrativt stöd till chefer och avdelningar Utveckla
administrativa rutiner Enklare inköps- och ekonomiadministration Föra
mötesprotokoll Diarieföring och arkivering Registrering i
ärendehanteringssystem
Du som söker har lägst gymnasieutbildning eller motsvarande och har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du har goda kunskaper i MS Office, vana av och lätt för att lära dig nya datasystem samt talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Thomas Nergård
073-4350669
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2021-11-22ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordisk kompetens AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordisk kompetens AB (org.nr 556987-0750)
Arbetsplats Nordisk Kompetens
Jobbnummer 6120922
Observera att sista ansökningsdag har passerat.