Administratör till vår kund i centrala Eskilstuna!

Arena Personal Nordic AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-02-23

Om tjänsten
Just nu söker vi en juristsekreterare/administratör till en av våra kunder i centrala Eskilstuna.
Arbetsuppgifterna innefattar administrativa moment som att ta emot och sortera den dagliga posten, arbeta med utskick till kunder och myndigheter, beställa saldobesked, skicka ut testamenten för godkännanden, att rapportera i företagets ärenden, föra mailkontakt med kunder, banker, myndigheter och andra intressenter samt att assistera och avlasta de andra sekreterarna.

Uppdraget beräknas pågå till 31 juli, möjligheter till ytterligare förlängning och övertag av kund finns för rätt person. Arbetstiden är vardagar 8:00-17:00 med möjlighet till flextid. Då tjänsten ska tillsättas omgående så vänta inte med din ansökan då vi intervjuar löpande!

Profil
Följande kompetenskrav ställs:

• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet från någon form av administrativt arbete
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• God datorvana

Det är meriterande om du har erfarenhet inom juridik och om du har högskoleutbildning inom administration, men det är inget krav.

För att passa in i verksamheten bör du som person vara positiv, utåtriktad och prestigelös. Du har en hög känsla för service och gör gärna "det lilla extra" med ett leende på läpparna. Självklart är du även en noggrann administratör som värdesätter struktur och ordning.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3058
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elena Hallin

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2685597

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: