Administratör till uppdrag i Kallhäll

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-08-02

Om tjänsten
Är du kundorienterad och gillar att ge bra service? Just nu söker vi två säljadministratörer till ett tre månaders långt uppdrag hos vår kund i Kallhäll där du får möjlighet att samla på dig värdefull erfarenhet av administration och kundservice.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration eller god datorvana, kanske har du arbetat i reception eller som kundtjänstmedarbetare och vill ta nästa steg till en mer administrativ roll? Då kan detta uppdrag vara perfekt för dig! Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som säljadministratör hos vår kund kommer du under högsäsongen stötta företagets innesäljare med att sälja däck, fälgrenovering och övriga däckhotelltjänster till företagets återförsäljare. Du ingår i ett team på cirka 6 personer och jobbar med varierande uppgifter inom försäljning och administration. Bland annat innefattar dina arbetsuppgifter:

• Ansvara för inkommande samtal, mail och ärenden via ImBox
• Vara behjälplig i kundens frågor
• Informationssökning i företagets affärssystem
• Lägga beställningar hos företagets leverantörer
• Skapa och skicka offerter till kunder

Kvalifikationer
• Erfarenhet av administration eller kundtjänst
• God dator- och telefonvana
• Flytande kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift

För att trivas i rollen som administratör hos vår kund ser vi att du är en naturlig relationsbyggare och drivs av att skapa goda kundupplevelser och nöjda kunder, samtidigt som du bidrar till en trivsam laganda.

Utöver detta arbetar du noggrant och strukturerat samt tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift samt kommunicerar bra med både leverantörer, kunder och intern personal.

Övrig information
Start: 18 september

Omfattning: Heltid, 3 månader

Plats: Kallhäll, Järfälla

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av KFX HR-partner och arbetar ute hos vår kund. På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.

Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8002513

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: