Administratör till uppdrag i Kallhäll
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-08-02Om tjänstenÄr du kundorienterad och gillar att ge bra service? Just nu söker vi två säljadministratörer till ett tre månaders långt uppdrag hos vår kund i Kallhäll där du får möjlighet att samla på dig värdefull erfarenhet av administration och kundservice.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration eller god datorvana, kanske har du arbetat i reception eller som kundtjänstmedarbetare och vill ta nästa steg till en mer administrativ roll? Då kan detta uppdrag vara perfekt för dig! Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag!
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom säljadministratör hos vår kund kommer du under högsäsongen stötta företagets innesäljare med att sälja däck, fälgrenovering och övriga däckhotelltjänster till företagets återförsäljare. Du ingår i ett team på cirka 6 personer och jobbar med varierande uppgifter inom försäljning och administration. Bland annat innefattar dina arbetsuppgifter:
• Ansvara för inkommande samtal, mail och ärenden via ImBox
• Vara behjälplig i kundens frågor
• Informationssökning i företagets affärssystem
• Lägga beställningar hos företagets leverantörer
• Skapa och skicka offerter till kunder
Kvalifikationer• Erfarenhet av administration eller kundtjänst
• God dator- och telefonvana
• Flytande kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift
För att trivas i rollen som administratör hos vår kund ser vi att du är en naturlig relationsbyggare och drivs av att skapa goda kundupplevelser och nöjda kunder, samtidigt som du bidrar till en trivsam laganda.
Utöver detta arbetar du noggrant och strukturerat samt tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift samt kommunicerar bra med både leverantörer, kunder och intern personal.
Övrig informationStart: 18 september
Omfattning: Heltid, 3 månader
Plats: Kallhäll, Järfälla
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av KFX HR-partner och arbetar ute hos vår kund. På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller
sofia.karlberg@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.
Välkommen in med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8002513
Observera att sista ansökningsdag har passerat.