Administratör till Trafikverket i Borlänge
Novare Bemanning AB / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Bemanning AB i Borlänge,
Falun,
Ljusnarsberg,
Gävle,
Västerås eller i
hela Sverige Trafikverket gör Sverige närmare. För att allt ska fungera måste vi kunna ta oss till varandra. Det handlar om allt från arbetspendling, släktkalas och matcher som ska spelas, till gods som ska levereras och tomater som ska hamna på tallriken. Här har Trafikverket en avgörande roll. De har ansvaret för att underhålla och rusta upp tiotusentals mil av järnväg, vägar och färjeförbindelser. Samtidigt utvecklar Trafikverket hela infrastrukturen genom innovativa lösningar som bidrar till att nå både klimatmålen och nollvisionen. Men framför allt ser myndigheten till att korta avstånden mellan människor och företag. Mellan stad och land. Mellan generationer och landsändar. Och mellan dig och de som är viktiga för dig. Arbetsgivare: Novare Bemanning
Har du minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent? Trivs du med varierande arbetsuppgifter? Vill du arbeta på en samhällsviktig myndighet där du dagligen får möjlighet att påverka och göra skillnad för såväl individer som samhälle? Nu söker vi en duktig administratör till Trafikverket i Borlänge!
För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!
Om uppdraget
Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker vi en administratör till Trafikverket i Borlänge.
Myndigheten är just nu i behov av administrativt stöd i deras arbete med att förvalta och utveckla Trafikverkets stödprocess för infrastrukturregelverk..
Du kommer att arbeta med att stötta förvaltningsledningen med administrativt stöd för att underlätta arbetet att förvalta och utveckla Trafikverkets stödprocess för infrastrukturregelverk. Det innebär bland annat att uppdatera myndighetens interna webbsidor, administrera utbildning och administration samt hantera mötesbokningar. Du blir en viktig del i myndighetens dagliga verksamhet.
Exempel på dina arbetsuppgifter
Förvalta arbetsrum (Sharepoint)
Uppdatera interna websidor
Samla in verksamhetens behov kopplat till publiceringsverktyget PUBEN
Verifiera dokument inför publicering av infrastrukturregelverk
Hantera administration i IT verktyg DOORS
Administrera utbildning i IT verktyg DOORS
Administrera behörigheter i publiceringsverktyget PUBEN
Sammanställa rapport om publicerade infrastrukturregelverk
Hantera ärenden i dispensbanken
Hantera verksamhetsbrevlådor
Mötesbokningar.
Krav för tjänsten
gymnasium eller likvärdig utbildning
mycket goda kunskaper i MS Office, Powerpoint och digitala arbetsrum
kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
erfarenhet av att administrera Sharepoint (arbetsrum)
erfarenhet av att administrera ärenden i publiceringsverktyg
erfarenhet av att administrera ärenden i IT verktyg DOORS
erfarenhet av att administrera TFS IT verktyg
kunna lämna en referens på ett liknande uppdrag.
Uppdragsperiod och omfattning
Uppdraget är på heltid under kontorstider med planerad start 2024-01-02 pågår till och med 2024-09-30. Placeringsort för uppdraget är hos myndighetens kontor i Borlänge. Resor till Stockholm förekommer. Möjlighet till distansarbete finns.
Ansökan
Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2023-11-27. Du är varmt välkommen!
Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på
miranda.nilsson@novare.seHoppas vi ses!
Som konsult hos oss
Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.
När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid.
Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Novare Bemanning AB (org.nr 556783-4782),
https://novare.se/bemanning Arbetsplats Novare Bemanning
Jobbnummer 8267172
Observera att sista ansökningsdag har passerat.