Administratör till statlig myndighet
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
Är du en person som tycker det är kul att arbeta med många olika uppgifter parallellt? Trivs du med att hjälpa andra och tycker det är kul att administrera? Då kan du vara den person vi söker!
Perido söker nu en person som ska arbeta som administratör vid en statlig myndighet i Stockholm. I din roll kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att ge support till chefer och medarbetare i officepaketet. Du kommer ha hand om olika administrativa sysslor inom ekonomi, IT- och personalfrågor och mötesadministration. Dessutom kommer du ta hand om annan administration så som uppdatering av listor, utskick, schemaläggning och ta hand om externa kontakter både på svenska och engelska.
Publiceringsdatum2010-01-11Kravprofil för detta jobb• Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet.
• Gymnasieutbildning.
• Tidigare erfarenhet från liknande arbete.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska.
• Erfarenhet av ekonomiadministration och dokumenthanteringssystem meriterande.
Som person tycker du det är kul att arbeta med många olika arbetsuppgifter parallellt. Du tycker om att ta egna initiativ och att ge god service.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Heltid i 3 månader med goda chanser till förlängning. Tillträde omgående.
ErsättningFast lön
Så ansöker duDin ansökan med bifogad CV vill vi ha snarast möjligt. Ange referensnumret i ärenderaden.
Ange följande referens när du ansöker: 4778JS
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Sveavägen 63
11359 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
Jobbnummer 563447
Observera att sista ansökningsdag har passerat.