Administratör Till Spännande Mångkulturell Skola
Al Zahraa Idealiska Akademi / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Al Zahraa Idealiska Akademi i Stockholm Al Zahràa Akademi är en fristående grundskola med elever från förskoleklass till årskurs 9.
Vi kännetecknas av att vara en spännande mångkulturell skola som är öppen för alla med en positiv och kreativ personal.
Skolan startade sin verksamhet redan hösten 1997 och vi erbjuder en trygg och förstående miljö för elever som växer upp i dagens Sverige!
Vi bedriver undervisning med hög kvalitet och våra elever uppnår goda studieresultat.
Vi vill att varje barn utvecklar förståelse för att alla människor har lika värde oberoende kön, social- eller etnisk bakgrund. I demokratisk anda ska eleverna respekteras för sina egna tankar, åsikter och idéer.
Vi söker nu en erfaren och driven administratör/ekonomiassistent till skolan.
Arbetet består i alla förkommande administrativa uppgifter på en skola. Fakturahantering, löner, kontakter med kommunen, elevlistor etc. Helt enkelt att ta ett övergripande ansvar för de administrativa rutinerna på skolan.
Ett krav är att du har arbetat med VISMA löner.
Vi lägger också stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2013-10-15Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
TillträdeOmgående.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-13
Vi intervjuar kandidater löpande så välkommen med din ansökan med CV och personligt brev till
alzahraa@hotmail.com snarast.
Frågor om tjänsten besvaras av Alkadi Zaineb, 0707 - 63 35 04.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
alzahraa@hotmail.comFöretagAl Zahraa Idealiska Akademi
AdressAl Zahraa Idealiska Akademi
Bergsrådsvägen 3
12842 BAGARMOSSEN
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6463914
E-postadress:
alzahraa@hotmail.com Jobbnummer 1677163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.