Administratör till spännade bolag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du arbeta med administration i en social roll? Vill du vara en del av ett spännande och växande företag?

Vi söker nu en administratör med start i mars/april. Låter detta som något för dig? Sök idag eller tipsa en vän som du tror hade passat i rollen. Välkommen till Framtiden!

Publiceringsdatum
2016-12-15

Arbetsuppgifter
Som administratör kommer din främsta arbetsuppgift vara att registrera data i Excel och systemet IMDS, gällande de komponenter företaget tillverkar och konstruerar. Exempel på detta är information om vikt och material. Du har en nära kontakt med företagets konstruktörer samt fabriker, främst i Sverige men också utomlands.

Du blir en del av en grupp om 25 personer. Under din inledande tid kommer du att få gå kurser för att förstå systemen och strukturen, och på sikt finns möjligheten att även ansvara för koordinering av leveranser.

Om företaget
Vår kund arbetar med att leverera lösningar för konstruktion inom svensk fordonsindustri. Slutkunderna är ofta verksamma på den globala marknaden och vår kund erbjuder hög kvalité inom konstruktion och produktutveckling. På huvudkontoret i Göteborg är de ett 70-tal medarbetare som sitter i ljusa lokaler. Du blir en del av ett företag som expanderar, där det är högt i tak och en härlig stämning!

Profil
Vi söker dig som vill arbeta med administration i en social roll. Vi tror att du som söker är van vid att arbeta i Excel och tycker om ordning och reda. Du är kommunikativ och har alltid ett gott humör. Du bör behärska både svenska och engelska i tal och skrift. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Mars/april
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: 70-100%
Lön: Enligt gällande kollektivavtal
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonsdatum. Sök idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-08
Ange följande referens när du ansöker: 9970
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Svensson sandra.s@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7, Göteborg

Jobbnummer
3216288

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: