Administratör till Saab Karlskoga

Skill / Administratörsjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlskoga, Lekeberg, Degerfors, Nacka, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill i Karlskoga, Örebro, Askersund, Karlstad, Arboga eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administration och dokumenthantering? Är du redo att inta den betydelsefulla rollen som administratör hos Saab? Då är du välkommen att söka tjänsten.

Om företaget
Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. Det är 14 700 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av intäkterna går till forskning och utveckling.

Saabs affärsområde Aeronautics erbjuder flygrelaterade delsystem, obemannade flygsystem, flygplansstruktur och service till försvarskunder och civil flygindustri över hela världen. Mest känt av dessa är Gripen där Aeronautics har ett helhetsansvar från utveckling till försäljning och även support på sålda flygplan.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör på Saab kommer du ha en betydelseful roll och att avlasta och serva kollegor internt. Dina arbetsuppgifter innebär att uppdatera och förbättra dokument och manualer i affärssystemet IFS samt företagets interna system. Arbetet innebär även att förbereda manualer samt utbildningsmaterial för interna utbildningar

Din profil
För att passa i rollen tror vi att du har följande bakgrund:

• erfarenhet av administration och dokumenthantering
• mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• goda kunskaper i officepaketet
• Gymnasiebehörighet

Det är mediterande om du har erfarenhet av datorprogram såsom affärssystem, dokumenthanteringssystem och system för dokumentation.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna tjänst och ser gärna att du som person är serviceinriktad och kommunikativ. Du har förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt samt är noggrann och ansvarfull. Vi ser också att du är en strukturerad person med gott ordningssinne som har förmågan att prioritera för att kunna hantera parallella uppgifter.


Ansökningsförfarande
Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan på www.skill.se redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Linda Strandman på telefonnummer 013-495 89 73


Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-11-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-16
Ange följande referens när du ansöker: 3855
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Strandman 013-495 89 73

Företag
Skill

Adress
Skill
Gelbgjutaregatan 2
58254 Linköping

Kontorsadress
Gelbgjutaregatan 2

Jobbnummer
4447727

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill: