Administratör till Saab
Industrikompetens i Östergötland AB / Administratörsjobb / Linköping
2015-06-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Saab" (publicerad 2017-05-30) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-06-12Om företagetTill Saab söker vi nu en engagerad och serviceinriktad administratör.
Aeronautics, ett affärsområde inom Saab, erbjuder flygrelaterade delsystem, obemannade flygsystem, flygplansstruktur och service till försvarskunder och civil flygindustri över hela världen. Aeronautics ansvarar också för utveckling, produktion, marknadsföring, försäljning och support av Gripensystemet.
ArbetsuppgifterDu kommer att jobba direkt under avdelningschefen med klassiska administrativa arbetsuppgifter, och vara ett dagligt stöd för linjeorganisationen och ledningsgruppen i administrativa frågor. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
• ansvara för agenda samt delta i ledningsgruppsmöte
• upprätta och uppdatera styrande dokument
• beställa varor och tjänster
• beställa resor samt administrera reseräkningar
• organisera konferenser, stormöten och förbereda besök
• i budgettider inventera lokaler och datorer samt stödja linjecontrollern med att ta fram budgetunderlag
• vara avdelningens LiveLinkadministratör
ProfilEngagemang och driv står högt på ditt CV. Du är strukturerad och har förmågan att självständigt planera, organisera och prioritera ditt arbete. Du trivs att arbeta tillsammans med andra människor, är lyhörd och har en tydlig kommunikation. Vidare är du flexibel med förmågan att snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter. För denna tjänst är goda språkkunskaper i engelska nödvändigt.
Goda kunskaper i Office-paketet är viktigt. Erfarenhet av administrativt arbete och vana av att arbeta i Livelinkstrukturen är mycket meriterande.
Ansökningsförfarande
Tjänsten är visstidsanställning på 6 månader med möjlighet till förlängning. 100% med tillträde i augusti/september.
Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att söka. Logga in eller registrera ditt CV på
www.skill.se alt.
www.industrikompetens.se . Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jennie Flodin på Skill, 013-473 81 67 alt.
Jennie.flodin@skill.seOm företagetIndustrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Våra kunder finns främst inom industri och IT men även på den offentliga sidan. Rekrytering, bemanning och omställning ingår i vårt tjänsteutbud liksom kundunika och standardiserade undersökningar. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor i Östergötland och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1509
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennie Flodin
FöretagIndustrikompetens i Östergötland AB
AdressIndustrikompetens i Östergötland AB
Djurgårdsgatan 56
58229 Linköping
KontorsadressDjurgårdsgatan 56, Linköping
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2335531
Observera att sista ansökningsdag har passerat.