Administratör till PreZero Recycling AB

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2024-09-03

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader med start i oktober 2024. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB.

Om företaget
PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning.

I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör får du en mångsidig roll där du bland annat ansvarar för fakturering till PreZero Recycling AB:s kunder och ser till att allt sker enligt avtal. Du stöttar även både kunder och organisationen genom att tillhandahålla statistik över anläggningarnas in- och utflöden. Vidare arbetar du i avdelningens kundtjänst och besvarar inkommande samtal samt övriga administrativa uppgifter i företagets olika system. Du arbetar både självständigt och i samarbete med företagets transportledare och andra interna avdelningar.

• Besvara inkommande samtal samt övriga administrativa uppgifter i företagets olika system
• Samarbete med transportledare och andra avdelningar
• Fakturahantering

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete, samt servicevana
• Erfarenhet av fakturahantering/granskning
• God datorvana och förmåga att arbeta i olika system, meriterande om du arbetat i Oracle

För att bli framgångsrik i tjänsten har du en god förmåga att strukturera och organisera ditt arbete. Du är ansvarstagande, noggrann och har känsla för detaljer. I Den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det är också i en sådan roll du trivs bäst. Vidare har du en hög servicekänsla, god social kompetens och har inga problem att jobba både enskilt och i grupp.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Övrig information:

Start: 1/10 är önskvärt, men exakt datum under oktober månad är flexibelt för rätt person
Plats: Göteborg, Marieholmsgatan 60
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Nina Wålstedt
nina.walstedt@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8876491

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: