Administratör till mjukvaruföretag
Hero Huvudkontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero Huvudkontor i Stockholm,
Västerås eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2010-04-01FöretagetVår kund är ett världsledande mjukvaru –och konsultföretag som arbetar med att utveckla system med höga krav på tillförlitlighet. Bolaget är pionjär inom mjukvaruutveckling och med sina ca 700 anställda experter arbetar de dagligen med de mest komplexa tekniska utmaningarna. Deras kunder befinner sig främst inom telekommunikation och industrin. Bolaget har även en utbildningsverksamhet där man tar fram och erbjuder kurser och seminarier inom deras kunskapsområden. De erbjuder kurser inom den senaste tekniken, eftersom de hela tiden strävar efter att ligga långt framme.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra den sektionen som är ansvarig för bolagets utbildnings- och kompetensutvecklingsverksamhet. Dina arbetsuppgifter kommer att innehålla:
• Hantering av offerter och förfrågningar vid beställning av kurser
• Framtagning av marknadsmaterial
• Arrangering av kurser och seminarier samt schemaläggning och bokning av dessa
• Bokning av kurslokal, framtagning av kursmaterial och inköp av lunch/fika
• Framtagning av certifieringar, kursintyg och diplom samt utskick
• Sammanställning av kursutvärderingar och rapporter
• Hantering av fakturor mot kunder och leverantörer
Möjligheter
Du kommer att komma in i en dynamisk miljö med kompetenta kollegor. Bolaget satsar ständigt på sin personal och man är mån om ens utveckling, både på personlig plan och även gällande kompetensen.
KvalifikationerVi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, men detta kan kompenseras med erfarenhet. Du ska gärna ha erfarenhet från liknande administrativa uppgifter. God datorvana är ett krav.
Personliga krav
Som person är du noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du gillar att ta ansvar och trivs i en koordinerande roll. Du ska trivas med att ha olika arbetsuppgifter och att dina dagar inte liknar varandra. Du ska våga ta egna initiativ och är inte rädd för att göra fel.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flextid. Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att jobba som uthyrd konsult genom Hero för att sedan bli rekryterad av kunden.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://hero.catsone.com/careers/index.php?m=portal&a=details&jobOrderID =184322
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig på telefon 0720-150593
OBS! På grund av intervjuer och möten kan det vara svårt att nå oss. Maila då dina frågor till
rekrytering@hero.se , eller prova och ring oss igen.
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-01
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Administratör Mjukvaruföretag
FöretagHero Huvudkontor
AdressHero Huvudkontor
Björnnäsvägen 21
11347 Stockholm
Jobbnummer 620438
Observera att sista ansökningsdag har passerat.