Administratör till kundservice på Folkhemmet

Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB / Kundservicejobb / Täby
2022-08-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till kundservice på Folkhemmet" (publicerad 2024-08-30) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB i Täby, Järfälla, Stockholm, Huddinge, Uppsala eller i hela Sverige

Är du en engagerad, ansvarstagande person med hög serviceförmåga, som gillar att arbeta i en kreativ miljö? Vi söker en driven administratör till vårt kundserviceteam på kontoret i Täby med start under hösten 2022.
Om Folkhemmet.
Folkhemmet är ett framgångsrikt familjeföretag med en stark entreprenörsanda och stor gemenskap som genomsyrar hela företaget. Vi säljer möbler av hög kvalité från noga utvalda varumärken och erbjuder våra kunder ett modernt och hållbart sortiment i inspirerande miljöer. Vårt signum är stort engagemang i kombination med hög kompetens och förmågan att ge personlig service oavsett roll i företaget.
Arbetsbeskrivning.
Du kommer ingå i vårt kundserviceteam där dina arbetsuppgifter blir en kombination av sedvanligt kundtjänstarbete och reklamationshantering.
Kundtjänstarbetet innebär främst service till våra e-handelskunder via mejl och telefon, arbetet med reklamationer innebär hantering av reklamationsärenden för våra butiker och för vår e-handel främst via mejl.
Kvalifikationer.
Vi söker dig som har en naturlig servicekänsla, som vill skapa och bibehålla goda relationer och kan kommunicera professionellt i såväl tal som skrift med både kunder och leverantörer. Du är noggrann, lösningsorienterad och självgående.
Du är en prestigelös lagspelare med mycket god samarbetsförmåga och som vill bidra till en härlig arbetsglädje i teamet. Du trivs när tempot blir högt, är självgående och tvekar inte att ta dig an nya uppgifter.
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst och reklamationshantering. Rollen kräver mycket god datorvana och effektivt utnyttjande av Officepaketet, samt att man kan lära sig vårt affärssystem Pyramid och Wikinggruppen.
Vi erbjuder.
Hos oss får du vara med och utveckla ett starkt varumärke. Du får arbeta med roliga och duktiga kollegor i ett dynamiskt företag med tillväxtambitioner som ger utvecklingsmöjligheter för en engagerad person. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt huvudkontor och på lagret i Täby. Du kan läsa mer om oss på folkhemmet.com
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka snarast ditt CV med ett personligt brev till Moa Nelson Larsson, moa.nelson.larsson@folkhemmet.com
Välkommen till Folkhemmet!

Publiceringsdatum
2022-08-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-30

Adress
Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB
LEVERANTÖRSVÄGEN 2
18766 TÄBY

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör till kundservice".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB (org.nr 556773-4891), https://folkhemmet.com/
Leverantörsvägen 2 (visa karta)
187 66  TÄBY

Ansökan
E-post: moa.nelson.larsson@folkhemmet.com

Arbetsplats
Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB

Jobbnummer
6935321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB: