Administratör till kund i Haninge!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Är du en stresstålig administratör med intresse för Sveriges geografi? Då har vi på Adecco Office&HR uppdraget för dig med start omgående hos vår kund i Haninge!
Hur ser din arbetsdag ut?
Rollen som administratör hos vår kund kommer ge dig en varierande arbetsdag. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ansvara för växeltelefonin och mail samt att dagligen koordinera transporter och boka ut chaufförer i bokningssystem. Dina arbetstider kommer att vara måndag till fredag kl 10-19.
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av att arbeta med administration kommer snabbt att komma in i rollen. För att lyckas väl med transportkoordineringen så ser vi gärna att du som söker tjänsten har goda geografiska kunskaper om Sverige. Då kunden arbetar mot internationella kunder ser vi att du har mycket goda kunskaper både i tal och skrift både i svenska och i engelska.
Du gillar att ge service och har lätt för att prioritera i ditt arbete. Då du kommer ha kontakt med upp till 50 chaufförer per dag är det viktigt att du är stresstålig och trivs med att arbeta under press.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och förväntas pågå i två månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Har du några frågor kring rekryteringsprocessen kontakta rekryteringsansvarig Annelie Sandberg på tel: 08-598 981 96
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-05-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
annelie.sandberg@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2836272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.