Administratör till kommande uppdrag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Till kommande uppdrag inom administration söker vi dig som har erfarenhet och trivs att arbeta serviceinriktat, kundfokuserat och lösningsorienterat. Just nu söker vi efter dig som vill jobba administrativt där det kan finnas möjlighet att utvecklas i din yrkesroll med mångsidiga arbetsuppgifter. Låter detta intressant?
Välkommen med din ansökan så berättar vi mer!

I rollen som administratör har du bred variation av arbetsuppgifter och en viktig del av vår kunds verksamhet. Med ett strukturerat arbetssätt kommer du koordinera och prioritera bland administrativa arbetsuppgifter och allmänna kontorsysslor.

Några av dina arbetsuppgifter innebär:

* Registrera och hantera order och reklamationsärenden
* Assistera med faktura- och offertunderlag
* Stötta kollegor med data, rapporter och statistik
* Kundkontakt och service via bl.a. telefon och mail
* Övrigt löpande administrationsarbete

Andra typer av uppgifter kan förekomma beroende på hur det aktuella företaget ser ut. Arbetets omfattning är vanligtvis heltid, vardagar.

Om Dig
I en bred roll som administratör krävs det att du är engagerad och trivs med serviceyrket. Med noggrannhet, effektivitet samt ordning och reda hugger du i där det behövs och arbetar lösningsorienterat. Du gillar att arbeta självständigt och flexibelt men sprider gärna en positiv anda bland kollegor.

Viktigt för tjänsten

* Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter
* God datorvana samt av affärssystem
* Svenska och engelska i tal samt skrift
* Körkort B är meriterande

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om Adecco
Löpande urval och intervjuer kommer ske under rekryteringsprocessen. Våra kundföretag är verksamma i olika branscher och finns geografiskt runt Helsingborg med omnejd så som Ängelholm, Landskrona och Höganäs. Därför kan också uppdragets längd och arbetsuppgifter skilja sig åt och presenteras under processen.
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden och arbetar hos kundföretaget. Som konsult finns det därmed möjlighet att utvecklas och växa i din yrkesroll!

Kontaktuppgifter
Har du frågor kring rekrteringsprocessen eller tjänstenär du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ronja Andersson, ronja.andersson@adecco.se

Har du frågor kring registrering , vänligen kontakta supporten via info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!















Sökord
Administration, administratör, Kontor, back office, kundservice, assistant, Helsingborg, Landskrona, Ängelholm, Höganäs, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-09-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39215".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Ronja Andersson

Jobbnummer
6998722

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: