Administratör till Havator AB
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-08-31Om tjänstenSom Administratör hos Havator kommer du att arbeta med administrativt stöd till organisationen. Du kommer att arbeta tillsammans med kollegor inom administration där ni arbetar i nära dialog med verksamhetens arbetsledare.
I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Bokföra arbeten, skapa fakturor i Dynarent och administrera fakturor
• Orderberedning
• Ta emot samtal för arbetsledarnas räkning vid behov
• Allmänna kontorsgöromål på depån
• Dispensansökningar
• Söka olika tillstånd (FAV-användare 1 och 3 i Havator)
• Fungera som back-up på ordermottagning samt viss planering av arbeten
• Samordna personalutbildningar
• Hjäpa till att granska löneunderlag för att avlasta arbetsledaren
• Delta i projektgrupper
• Löpande kontakt med myndigheter, samarbetspartner och till branschen tillhörande organisationer
• Bistå depåchef i myndighets- och branschfrågor
Tjänsten som Administratör är en deltidsanställning med placeringsort i Sundsvall. Tjänsten planeras tillsättas så snart som möjligt och urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Om dig
Vi söker dig som är erfaren i administrativa roller med Microsoft Officepaketet som verktyg. Vi ser att du har vana från att arbeta med stora kontaktytor inom företag och skapar effektiva rutiner för att organisera det administrativa arbetet. Vi önskar att du har erfarenhet av ekonomiarbete för att stötta kollegor inom administration. Erfarenhet av Dynarent är meriterande.
Som person önskar vi att du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Rollen kräver att du är engagerad och intresserad av administration av olika slag. Du trivs i att arbeta självständigt och flexibelt då arbetet under vissa perioder innebär att man täcker upp för kollegor. I din yrkesroll är du prestigelös, hjälpsam och trivs med att supportera dina kollegor via telefon och Teams. Då denna tjänst är ett stöd mot främst vår region i Mitt, vilket inkluderar orterna Sundsvall, Örnsköldsvik och Umeå, så förväntas du kunna resa ett par dagar per månad.
B-körkort är ett krav.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Havator AB
Havator är en koncern som erbjuder lyfttjänster, specialtransporter, montering av byggelement och hamnkranstjänster. Havator verkar i Finland, Sverige och Norge. De största kunderna finns inom byggsektorn, industrin, energiproduktion, gruv- och infrastrukturprojekt samt ett stort antal mindre kunder vid de lokala depånätverken.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Karin Rundgren, Adecco 073-684 74 33,
Karin.rundgren@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, Koordinator, Administration, Sundsvall, Umeå , Örnsköldsvik, Dynarent, Havator AB, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38745".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Kontorschef
Karin Rundgren
karin.rundgren@adecco.se Jobbnummer 6936521
Observera att sista ansökningsdag har passerat.