Administratör till Gärdet omgående

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-11-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Gärdet omgående" (publicerad 2016-11-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-11-06

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person med en god administrativ ådra? Vill du arbeta på en större verksamhet inom den offentliga sektorn? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig!

Vår kund är belägen centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid och under kontorstid. Uppdraget beräknas starta omgående och förväntas pågå fram till september 2016 med möjlighet till förlängning för rätt person.

Som administratör kommer du stödja chefer, projektledare och medarbetare så att arbetet kan genomföras i enlighet med liggande planer. Andra löpande uppgifter är att sköta korrespondens, registrera inkommande och utgående handlingar, organisera bokningar och besök, hantera besökstillstånd, följa upp aktiviteter m.m. Du arbetar även för att information sprids i organisation och projektet. Att planera, samordna, bereda och följa upp ärenden, formulera brev samt skriva protokoll är andra uppgifter som kan förekomma. Du kan även få arbeta med att uppdatera kundregister, registrera vid dataterminal eller hantera fakturor. Det kommer också ingå i dina arbetsuppgifter att förvalta enhetens SharePoint sidor.

Profil
För att kunna bli aktuell för denna tjänst måste du uppfylla följande kompetenskrav:

• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Tre (3) års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• God datorvana

Tidigare erfarenhet av arbete i SharePoint, MS Project och EPM är meriterande.

Arbetet förutsätter förmåga att planera och organisera aktiviteter proaktivt och ställer krav på stor flexibilitet och anpassningsförmåga. Arbetet på enheten sker i huvudsak i projektform och huvuddelen av våra medarbetare arbetar parallellt med flera olika projekt vilket du också bör kunna.

Utöver ovanstående har du god kunskap avseende informationshantering och kategorisering av dokument, du för mötesanteckningar på ett strukturerat sätt och har en god kunskap om hur projekt bedrivs.

Som person bör du vara öppen, prestigelös och redo att rycka in där det behövs. Du är snabblärd och har lätt för att lära dig nya system. Självklart är du ordningsam, noggrann och mycket pålitlig. Du är också serviceinriktad och vet vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2726
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida-Maria Bruhn 08-587 117 00

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2516790

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: