Administratör Till Ett Världsledande Företag
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Stenungsund,
Helsingborg eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kundsräkning en administratör på heltid som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN?
För vår kunds räkning söker vi nu en administratör till ett företag som är världsledande inom integrerade transportsystem och är en främjare av hållbar rörlighet. Företaget utvecklar samt marknadsför system, utrustning och tjänster för transportsektorn. Nu söker företaget en administratör till deras kontor i Göteborg. Tjänsten är ett vikariat på 1 åroch önskemålet är att du kan starta första veckan i augusti. Du arbetar måndag - fredag klockan 08.00-17.00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER?
Som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer exempel att:
Ta emot besökare på ett professionellt sätt
Ansvar över internservicen på kontoret
Ansvara för fakturering och reseräkningar
Göra inköp till kontoret
Hantera bokningar
Kontakt med leverantörer
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet av att arbeta med service och administration
Goda kunskaper inom Officepaketet, Outlook och SAP
Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du social, serviceinriktad och ambitiös. Du är strukturerad, noggrann och initiativtagande. Vidare är du självgående och lösningsorienterad samt älskar att göra det lilla extra.
ÖVRIG INFORMATION?
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2018-07-20ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4258605
Observera att sista ansökningsdag har passerat.