Administratör till EFS på Landvetter
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Borås,
Mölndal,
Göteborg,
Kungsbacka,
Kungälv eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-08-10Om tjänstenVill du arbeta på en familjär arbetsplats där du får arbeta brett med administration, enklare ekonomiärenden och samtidigt vara med och skapa en trevlig kontorsmiljö? Är du öppen, ordningssam och prestigelös och trivs på en lugn arbetsplats där du får ge service till såväl kollegor som kunder? Då kan du vara den vi söker till vår kund European Flight Service (EFS)!
Affärsflygsoperatören EFS har valt att samarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du blir anställd som konsult med goda chanser till direktanställning hos kund på sikt. Alla frågor rörande tjänsten hänvisas direkt till KFX HR-partner.
Om företagetEFS, European Flight Service är en svensk affärsflygoperatör med hela världen som servicefält för sin flexibla och moderna flygplansflotta. EFS har sin bas på Landvetter utanför Göteborg men finns också representerade på flygplatserna i Stockholm och London.
EFS kontor är beläget vid Landvetter flygplats. Parkeringsmöjligheter finns.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör kommer du ha en kombinerad roll där du stöttar kollegor med administration, enklare ekonomirelaterade uppgifter samt att se till att hålla en trevlig kontorsmiljö. Det innefattar bland annat:
• Sköta ekonomirelaterade uppgifter så som reseräkningar, granskning av fakturor, kvittohantering mm.
• Hantering av utgående- och ingående post
• Beställning av kontorsmaterial, frukost, blommor, fikabröd samt vara kontakt med leverantörer tex. städbolag
• Övrig förekommande administration
• Ta emot besökare och ansvara för att allmänna utrymmen är snygga och representativa
KvalifikationerFör att vara aktuell för tjänsten behöver du ha en avslutad gymnasieexamen samt vara mycket bekväm i tal och skrift på svenska och engelska. Vidare krävs goda datorkunskaper. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med administrativa uppgifter. Kunskaper inom ekonomi är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, för oss är det viktigt att du är en trygg och positiv person som är öppen för att hjälpa till där det behövs. Du trivs i en lugnare kontorsmiljö och har en vilja att ge interna kollegor samt företagets kunder ett professionellt och bra bemötande i alla lägen.
Förutom att du trivs med att ge service är det också viktigt att du har ett proaktivt förhållningssätt för att underlätta dina kollegors vardag. Du trivs i en roll där du får strukturera ditt och andras arbete och ser inga problem när oväntade arbetsuppgifter behöver lösas med kort framförhållning. Du lockas av ett arbete där du får kombinera din strukturerade och ordningsamma sida tillsammans med arbetet som handlar om att skapa en trevlig arbetsmiljö: i lunchrummet, konferensen och i övriga delar av kontoret.
Övrig informationTjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8-17. Arbetet sker på kontoret på Landvetter.
Start enligt överenskommelse.
Urval och intervjuer sker löpande, detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4859".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Kontakt Paula Jansson
paula.jansson@kfx.se 031-711 98 00 Jobbnummer 6872717
Observera att sista ansökningsdag har passerat.