Administratör till Cormery Competence

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-01-09

Om tjänsten
Cormery Competence erbjuder tjänster inom kompetensutveckling och som administratör hos oss supporterar du kundansvariga back-office. Det dagliga arbetet innefattar allt från att stötta dina kollegor med administrativa uppgifter, till att hantera och koordinera inkommande mejl och ärenden. Rollen kräver en förmåga att vara flexibel och att självständigt kunna prioritera och göra bedömningar för hur tiden bäst fördelas för att arbetet ska bedrivas effektivt.

I din roll som administratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att:
• Hantera ärenden i våra interna kurshanteringssystem samt CRM-system.
• Ta hand om kursbokningar och hantera deltagarlistor
• Koordinera inkommande mejl och övriga ärenden

Vi förutsätter att du
• Erfarenhet inom administration och trivs med att arbeta i en administrativ roll
• Värdesätter ordning och reda i ditt arbete
• Har god datorvana
• Har mycket goda kunskaper i Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska samt engelska

Framgångsfaktorer
• Tidigare erfarenhet inom administration
• Tidigare erfarenhet av yrken inom kundservice
• Har arbetat i ordersystem/ärendehantering eller CRM
• Tidigare erfarenhet inom utbildningsbranschen är meriterande

Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag och förväntas löpa under ca 6 månader med start så snart som möjligt.

Om Cormery Competence
Cormery Competence ligger centralt i Södertälje och är ett team av 4 medarbetare. Företaget startade 2006 och har sedan dess vuxit med deras kunder och deras kompetensbehov. De är en leverantörsoberoende part som erbjuder tjänster inom kompetensutveckling. Vidare har de mer än 20 års erfarenhet av utbildningar i Sverige och globalt. Läs mer om företaget på deras hemsida: www.cormery.se.

Som en del av teamet på Cormery, kommer du tillhöra ett växande företag med högt i tak. Teamet värdesätter samarbete, kvalité och förmågan att ha kul på jobbet. På Cormery Competence är det de små stunderna som sätter guldkant på vardagen så som gemensamma frukostar eller lunchpromenader med deras två kontorshundar Gibson och Gizmo.

Är du en person som trivs i en miljö med högt i tak, värdesätter kvalité samt ordning och reda? Då kan rollen som administratör på Cormery Competence passa dig perfekt!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Peder Andersson via peder.andersson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Administration, Koordinator, Support, Utbildningsadministratör, Utbildningsbranschen, Cormery Competence, Södertälje, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31555".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5032410

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: