Administratör till BMW, Alphabet
Hero AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Täby,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-01-18FöretagetBMW Financial Services söker nu en administratör till affärsområdet Alphabet. Alphabet expanderar och fortsätter sin framgångsrika resa genom att ta hand om finansiella lösningar och vagnparksadministration för företagskunder. BMW Financial Services är BMWs egna finansbolag. Totalt finansieras idag ca 3,1 miljoner bilar via BMW Financial Services i hela världen. Vi söker nu en driven junior administratör till huvudkontoret för Norden som är beläget i fina lokaler i Silverdal, Sollentuna. Gillar du att snabbt och effektivt utföra administrativa uppgifter? Då är detta en fantastisk möjlighet att tillägna dig värdefull erfarenhet inför framtiden.
Om tjänstenAlphabet-teamet ansvarar för att ge förstklassig service till företagskunder som har sina vagnparkslösningar hos dem. Teamet tar emot nya kunder och supportar befintliga kundkonton med de löpande frågorna som uppstår kring bilarna. Teamet gör allt för att kunderna ska få svar på sina frågor snabbt och enkelt. Din uppgift är att stötta teamet med enklare administration och underlätta för dina teammedlemmar då det beräknas vara högt tempo och mycket att göra. Du kommer till exempel att:
• Ansvara för att posten, som kommer två gånger om dagen, öppnas och hamnar hos rätt kollega för att snabbt hanteras
• Scanna in kontrakt och verifiera innehållet utifrån en given instruktion
• Ankomststämpla fakturor
• Utskick till förare och företag
• Övrig administration som dyker upp löpande som exempelvis registrering i system, uppstart av kontrakt m.m.
För rätt person innebär denna tjänst möjlighet att på sikt utvecklas i rollen och ta ansvar för mer avancerade uppgifter, antingen inom BackOffice eller kundtjänst.
Möjligheter
På BMW Financial Services blir du en del av en resultatorienterad och ambitiös organisation. Dina kollegor är drivna och energiska och delar en stolthet över det varumärke man representerar. För rätt person kan uppdraget komma att förlängas och skulle då innebära en utveckling av tjänsten och mer avancerade och varierande uppgifter. Detta är ett perfekt sätt att komma in i branschen och lära sig jobbet från grunden.
KvalifikationerVi söker dig som har gymnasieutbildning och gärna ett intresse för bilar och/eller finansiella lösningar. Du har minst 1 års arbetslivserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och du talar och skriver svenska obehindrat. Det är meriterande om du tidigare jobbat med ekonomiadministration eller är gymnasieekonom.
Som person är du mogen, positiv och driven och vill vara med och bidra till teamets framgång i denna viktiga funktion. Du jobbar strukturerat, noggrant och effektivt och gillar att ansvara för dina egna uppgifter samt tar tag i eventuella nya uppgifter direkt. Du lär dig snabbt och klarar av att efter en introduktion jobba självständigt i en tempofylld miljö. För att passa in i teamet är du prestigelös, trivs med att jobba med enklare administration och hjälper gärna till där du behövs.
Tillträde, omfattning och anställning
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd hos Hero och jobbar ute hos kund. Tjänsten är en heltidstjänst, 38,5 h/vecka med start omgående. Uppdraget är initialt 3 månader med goda möjligheter till förlängning.
Hur söker du?
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på
rekrytering@hero.se . Registrera ditt cv samt personligt brev innehållande en beskrivning av intresset för tjänsten och företaget samt varför just du är den vi söker.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid initialt 3 månader med möjlig förlängning
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Larsson
FöretagHero AB
AdressHero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm
KontorsadressLiljeholmstorget 7 11763 Stockholm
Jobbnummer 2622036
Observera att sista ansökningsdag har passerat.