Administratör till Atea med start i september

Inpeople Sverige AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inpeople Sverige AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-06-04

Arbetsuppgifter
Till avdelningen Sales Admin söker vi nu en serviceinriktad och noggrann administratör för tidsbegränsat uppdrag med chans till förlängning. Avdelningen ansvarar för underhåll och uppdatering av Atea Logistics artikelregister, validering och uppdatering av avtal samt validering av inkommande order.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår; orderhantering, planering av inkommande order samt hantering av orderstopp innan skarp order. Du har daglig kontakt med kunder, leverantörer samt övriga funktioner inom Atea Logistics. Kontakten sker via mail och telefon.
Uppdraget startar i början av september och är tidsbegränsat till januari 2020. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning.

Profil
Vi söker dig som har god social kompetens och trivs i mötet med olika människor. Du trivs med att jobba i team men är också självgående och duktig på att ta egna initiativ. Du arbetar organiserat och strukturerat samt har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete. Har du dessutom erfarenhet av större affärssystem samt är van vid att arbeta i Microsoft Office (framförallt Excel) är detta meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen!

Om företaget
Atea finns i sju länder i Norden och Baltikum, har ca 6 900 medarbetare, marknadsledare i Norden och Baltikum och är den näst största it-infrastrukturleverantören i Europa. Koncernen hade en omsättning på drygt 32,4 miljarder norska kronor 2017 och är noterad på Oslo Börs. I Sverige är vi 2 400 medarbetare på ett trettiotal orter från Malmö i söder till Kiruna i norr. Omkring 1 400 av oss är konsulter.

Om företaget
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings - och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-28
Ange följande referens när du ansöker: 2361
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Petersson Carlberg 0470-747672

Företag
Inpeople Sverige AB

Adress
Inpeople Sverige AB
Norrgatan 22, 3tr
35231 Växjö

Kontorsadress
Norrgatan 22, 3tr

Jobbnummer
4820625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inpeople Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inpeople Sverige AB: