Administratör till Adecco

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Adecco söker efter kund- och serviceorienterad administratör som har lätt för att sätta sig in nya arbetsuppgifter!

Publiceringsdatum
2019-02-20

Om tjänsten
Som administratör hos vår kund kommer du bland annat att arbeta med upprättande av bostadshyreskontrakt samt med kundkontakter. Du kommer att debitera och utreda kundfakturor, samt begära in underlag och handlägga hyresavtal.

I denna roll är du en kontaktperson för i första hand kundens egna verksamheter men även för externa hyresgäster. Du är ansiktet utåt vilket betyder att sättet du bemöter kunderna samt handlägger hyresavtalen på är av största vikt.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• avtalsadministration
• kundfakturering

Om dig
Vi söker dig som är en duktig administratör och samordnare. Meriterande är om du har erfarenhet från fastighetsförvaltning, hyres- eller ekonomiadministration. Du är öppen och har lätt för att sätta dig in i nya system och rutiner.

Det här är ett jobb för dig som är engagerad och ansvarstagande. Vidare är du strukturerad, analytisk och har en god kommunikations- och samarbetsförmåga.

Viktigt för tjänsten är:
• God kommunikativ förmåga
• Professionellt och vänligt kundbemötande
• Samarbetsförmåga
• Struktur och noggrannhet

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start 1 mars och löper 5 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sofia Liljebo på 0920-27 10 70

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Assistent, Avtalshantering, Fastigheter, Hyresadministration, Adecco, Luleå

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-26
Ange följande referens när du ansöker: ref-29020
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Liljebo sofia.liljebo@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ

Kontorsadress
Södra Kungsgatan 4

Jobbnummer
4625615

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: