Administratör sökes till Trafikverket i Solna!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Trivs du i en roll som spindeln i nätet? Gillar du att hjälpa dina chefer och kollegor i det dagliga arbetet? Då är du rätt kandidat för oss!

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att ge stöd vi det administrativa frågorna, vid planering och genomförande av det dagliga arbetet, vid budget- och uppföljningsarbete, sammanställning och uppföljning av viss statistik samt skriva rapporter. Dina ansvarsområden innefattar administration, planering, beredning, bevakning och uppföljning av ärenden och kontakt. Vidare kommer du även att agera stöd vid användande av IT- hjälpmedel, samt stöd i fakturahanteringen inom ett eller flera kostnadsställen innebärande distribution av fakturor, hjälp för konteringar samt bevakning av att kostnadsställets fakturor kontrollattesteras och beslutattesteras i tid.

Om företaget
Vår kund är en av Sveriges ledande inom att skapa en bättre infrastruktur. Miljötänk och kundnöjdhet är en viktig aspekt i deras dagliga arbete. Du kommer att arbeta tillsammans med ett stort gäng kompetenta och välutbildade medarbetare. Företaget satsar mycket på sina medarbetare och lokler.
Mer information ges ut vid en personlig intervju.


Din profil
Skallkrav:
• Gymnasiekompetens
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrft
• Goda kommunikations kunskaper
• 2-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

Vi söker dig som är en riktig lagmedarbetare som älskar att vara spindeln i nätet. Du ska vara kommunikativ och hjälpsam, ett leende på läpparna och ett glatt humör är något du alltid har!


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: Januari
Ort: Stockholm
Arbetstider: 08-17


Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-06-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-13
Ange följande referens när du ansöker: 16786
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Ström rebecca.s@framtiden.com 0722049745

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29

Jobbnummer
4203277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: