Administratör sökes till kund inom hemelektronik!
Rekryteringsgruppen i Stockholm AB / Backofficejobb / Stockholm
2022-02-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör sökes till kund inom hemelektronik!" (publicerad 2022-05-04) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rekryteringsgruppen i Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Rekryteringsgruppen söker en administratör till internationell kund i Kista.
Vår kund söker en kollega till sitt Service team. Du kommer att jobba för ett globalt företag verksamt inom hemelektronik. Arbetsplatsen präglas av ett högt tempo och servicekänsla.
Publiceringsdatum2022-02-24Om tjänstenI din roll är de huvudsakliga arbetsuppgifterna att ansvara för validering och bokning av fakturor, sammanställa och att ge support till avdelningsansvarig vid månadsbokslut, sammanställa och fakturera kostnader mot kundens huvudkontor, hantera order av reservdelar, ge support till verkstäder kring kundens externa serviceportal samt att kommunicera via e-post och telefon med det nordiska servicenätverket. I rollen ingår också att vid behov analysera och rapportera kring t.ex. kostnader, besparingsmöjligheter m.m. samt att rapportera kring detta i Excel samt Power Point. Det ställs höga krav på noggrannhet samt ansvarstagande för hela processen.
Kompetens och kvalifikationer
Vi söker dig som:
• Är noggrann, strukturerad och tycker om att ta ansvar
• Gillar att arbeta självständigt och alltid gör ditt yttersta för att uppnå bästa resultat
• Har goda kunskaper inom Excel samt en del erfarenhet av Power Point
• Kan uttrycka dig flytande i tal och skift på svenska och engelska
• Tidigare erfarenhet av order, admin eller support
• Kunskaper i finska är meriterande
Dina personliga egenskaperVi tror att du har viss erfarenhet av liknande tjänster inom support, order eller administration. I rollen kommer du att ha ett stort eget ansvar över dina uppgifter och vi ser därför att du arbetar proaktivt och effektivt. Att lägga upp ditt arbete strukturerat och noggrant faller sig naturligt för dig. Att arbeta mot deadlines och att möta dessa är en självklarhet och något du villigt tar ansvar för.
Tillträde: Omgående
Anställning: Provanställning 6 månader
Arbetstid: Heltid, Vardagar 08.00-17.00
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Tjänsten är på konsultbasis via Rekryteringsgruppen i Stockholm AB.
Urval och intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att maila Konsultchef Zanna Ösze
zanna@rekryteringsgruppen.comOm Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden; Kontor, lager/industri och transport. Våra kontor är belägna i Stockholm och Malmö. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på
www.rekryteringsgruppen.com (
http://www.rekryteringsgruppen.com)Sökord: ordermottagare, koordinator, servicekoordinator, administratör, kontorist, assistent, support, kundtjänst, orderadministratör, fakturabokning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRekryteringsgruppen i Stockholm AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rekryteringsgruppen i Stockholm AB (org.nr 556601-0061),
http://www.rekryteringsgruppen.com Arbetsplats Rekryteringsgruppen
Kontakt Zanna Ösze
zanna@rekryteringsgruppen.com Jobbnummer 6375015
Observera att sista ansökningsdag har passerat.