Administratör sökes till attraktiv kund i Stockholm
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi en serviceinriktad administratör till vår välkända kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå under 6 månader med start 1 januari 2018. Arbetstiderna är under vintertid mån-fre 08.00-16.40 och under sommartid mån-fre 08.00-16.00. Det finns goda chanser till förlängning. Du kommer att anställas av oss på Bemannia och hyras ut som konsult till vår kund inom offentlig sektor.
Dina arbetsuppgifter:
• Vara ett stöd för enhetschef och medarbetare i administrativa frågor
• Löpande personaladministration
• Ekonomiadministration
• Uppdatera listor och sammanställningar
• Besvara frågor via e-post och telefon
• Kalla till möten, boka lokaler och resor
• Ta mötesanteckningar och hantera projektdokumentation
• Utskick
• Diarieföring och arkivering
Dina kvalifikationer:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Erfarenhet av att sköta administrativa rutiner
• Erfarenhet av att arbeta utifrån fastlagda rutiner
• Erfarenhet av att planera och samordna
• Erfarenhet av att vara ett operativt stöd för verksamheten
• Erfarenhet av att formulera brev, protokoll med mera
Dina personliga egenskaper:
Som administratör hos vår kund är du social, organiserad och stresstålig. Du har ett gott kundbemötande och trivs med samarbete med andra.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning
Publiceringsdatum2017-11-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Lindholm
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3812156
Observera att sista ansökningsdag har passerat.