Administratör/Sekreterare på Scania

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Är du redo för nästa utmaning? Har du erfarenhet av administration och att arbeta i olika system? Då är uppdraget som Administratör/Sekreterare på Scania något för dig för dig!

Publiceringsdatum
2017-08-25

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör/ Sekreterare kommer du arbeta utifrån avdelningens interna revisionsprocess. Där du kommer arbeta med flera processteg som att uppdatera information i revisionssystemet Team Mate, publicera undersökningar, kontrollera ha hand om informationsflödet samt att uppdatera pulstavlor.

Om dig
Vi tror att för att passa för rollen så är du som person noggrann och har känsla för kvalité. Är du dessutom van vid att arbeta med ett brett nätverk där många personer är inblandade så ses det som meriterande. Vidare ser vi gärna att du som person är strukturerad, stresstålig, klarar av att prioritera ditt arbete samt har god social kompetens. I övrigt ser vi gärna att du som söker har goda kunskaper inom MS- Office och då framförallt Excel, Word och Powerpoint.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör/Sekreterare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och uppdragsperioden är 4 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Marcus Berg på 073-684 70 97.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marcus Berg marcus.berg@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE

Kontorsadress
Storgatan 1

Jobbnummer
3661954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: