Administratör på deltid sökes
Oddwork Sweden AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige För kunds räkning söker Oddwork nu en administratör på deltid. I tjänsten som administratör kommer du att arbeta i en varierande roll med administrativa uppgifter inom registrering av leverantörsfakturor. Din uppgift är att avlasta vår kunds ekonomiavdelning så att de kan fokusera på att göra det de är bäst på. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att stötta bolagets ekonomiavdelning genom att ta emot leverantörsfakturor, skanna in dessa i bolagets ekonomiprogram, skicka fakturorna på attest samt därefter bokföra dessa korrekt. Som administratör arbetar du med flexibilitet utifrån ett helikopterperspektiv och kan beskrivas som vår kunds spindel i nätet. Rollen är initialt på deltid 50 %, men för rätt person finns goda möjligheter att bli erbjuden heltidsanställning.
Vi söker dig som:?
• har minst 1-2 års erfarenhet av administrativt jobb, gärna på en ekonomiavdelning. Du har driv och energi som inspirerar och du trivs bra med att arbeta självständigt samtidigt som du vill vara den som effektiviserar. Som person är du engagerad, initiativrik, har en positiv inställning och brinner för att alltid göra ett bra jobb. Du har lätt för att kommunicera på svenska i både tal och skrift, har ett gott omdöme och affärsförståelse samt trivs i ett högt arbetstempo. Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du har lätt att lära för att effektivt vilja bli självgående i din roll. Du har en god struktur kring prioritering och utför arbetsuppgifter med stor noggrannhet utan att tumma på tempot. Du är kreativ och tar mycket egna initiativ samtidigt som du ser utmaningar som möjligheter att finna lösningar.
Vad vår kund erbjuder dig?
Hos vår kund blir du en del av en kultur som bygger på sunda familjevärderingar och verklig tro på att ett gott skratt förlänger livet. Du kommer att ha en nyckelroll i bolagets dagliga drift och för rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter.
START: Omgående
PLATS: Stockholm (Solna station)
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Grundlön
KONTAKT: Consultant Manager Amy Disley,
amy@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2015-12-18
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Bemanning
Publiceringsdatum2015-11-18ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2533968
Observera att sista ansökningsdag har passerat.