Administratör/Orderläggare sökes för deltidstjänst i centrala Gö

Framtiden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Framtiden AB

Publiceringsdatum
2012-02-15

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta deltid 60% med arbetsuppgifter rörande administration, ekonomi och orderläggning. Exempel på arbetsuppgifter kan vara:

• Orderhantering. Från prisförfrågning, ordermottagning, packning och leverans av produkt.
• Hantering av CRM- och ekonomisystem
• Support för kunder
• Sköta kontakt med post- och tullverket

Om företaget
Vår kund arbetar med att utveckla programvara och hårdvara för kommunikation, datainsamling och spårbarhet för användning inom industri- och fastighetsautomation. De har kontor i centrala Göteborg med kunder spridda såväl i Sverige som utomlands. Företaget arbetar även aktivt med produkter som synliggör sina kunders energiförbrukning - för att på så sätt bidra till smart energi och hållbar utveckling.

Profil
Vi tror att du är flexibel och trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av Visma SPCS. Du talar god engelska och känner dig trygg vid kundkontakt med såväl svenskspråkiga som engelskspråkiga kunder.

Vidare tror vi att du är serviceinriktad och har en positiv energi. Då företaget jobbar med tekniska lösningar och produkter för en hållbar miljö är det meriterande om du själv har ett teknik- och miljöintresse.

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Tjänsten ifråga är ett föräldravikariat på 60% för ett år. Startdatum är planerat i mitten av april, men urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-11
Ange följande referens när du ansöker: 1208
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustaf Hesslegård, gustaf@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
1158888

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: