Administratör / Orderadministratör / Omgående
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Åtvidaberg eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-01-12Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFöretaget är världsledande inom sin bransch med nästan 70 000 anställda världen över. Tjänsten är placerad i centrala Norrköping på ett kontor med en god arbetskultur där man samarbetar tätt mellan avdelningarna. Du får mer information vid en intervju!
Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör arbetar du med varierande administrativa uppgifter med fokus på faktura- och orderhantering. Tjänsten innefattar även kundsupport, där du är behjälplig med att besvara frågor och hantera ärenden både från kunder och kollegor. I tjänsten är du en viktig del av såväl det interna som externa samarbetet där du hanterar flera kontaktytor.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet från en administrativ roll, gärna innefattande faktura/order-hantering
• God system- och datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Vi tror att du som söker är uppmärksam, tillmötesgående och motiveras av att skapa god kontakt med såväl kunder som kollegor. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Därtill tar du ansvar för dina arbetsuppgifter, är strukturerad i ditt arbetssätt och har förmågan att prioritera i ditt arbete. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann i ditt arbete, där du tycker om att utföra dina uppgifter grundligt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: administratör, administration, admin, orderhantering, fakturahantering, service, kundkontakt, omgående, Norrköping
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Linda Widarsson
linda.widarsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6243113
Observera att sista ansökningsdag har passerat.