Administratör mot framtida tjänster hos Adecco

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenheter från arbetet som administratör? Är du strukturerad, noggrann och en lagspelare och söker efter en ny utmaning i karriären? Då kan Administratör vara arbetet för dig!

Publiceringsdatum
2020-02-27

Om tjänsten
Vi på Adecco söker nu fler erfarna administratörer till framtida tjänster i och runt Göteborg. Som Administratör hos någon av våra kunder är arbetet varierande. Du kommer arbeta med att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete.

Arbetsuppgifterna kan variera ifrån att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning, beroende på vad kunden i fråga eftersöker till den specifika tjänsten.

I din roll som Administratör kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Hantera allmän administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar

Om dig
Vi söker dig som kan ge kunderna ett förtroendeingivande och bra intryck, samtidigt som du är lojal vid dina medarbetare. Du ser lösningar på problem och har lätt för att tänka utanför boxen för att finna dessa.

I rollen som Administratör kommer dina uppgifter att variera. Arbetet kan skilja sig från dag till dag, eller timme till timme. Därför är det viktigt att du är strukturerad, lyhörd och kan prioritera uppgifterna på ett gynnsamt sätt. Vi ser gärna att du är en lagspelare, samtidigt som du inte är rädd för att arbeta självständigt.

Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av arbetet
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet inom MS Office och SharePoint är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten kommer att vara ett konsultuppdrag. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är två personlighetstest (MAP & MATRIGMA) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Hassti Shahidi via 0736-847125 eller hassti.shahidi@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Göteborg, Västra Götaland, Adecco, Kontorist, Administrator, Organisatör, Sekreterare, Assistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31638".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5120585

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: