Administratör med teknisk kompetens
Utility Clearing House Sweden AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Utility Clearing House Sweden AB i Solna Fler härliga människor söks till vårt huvudkontor i Solna Strand!
Vi är ett nystartat och framgångsrikt bolag som levererar moderna tjänster och system till den moderna energibranschen. Våra kunder finns i Norden, och expansionen pågår ut i Europa - just nu.
Våra kunder använder oss för att inte behöva köpa in egna system, t.ex. för fakturering, kundtjänst, datahantering, systemintegrationer etc.
Bolaget präglas av entreprenörsanda, full fart framåt, rak och öppen företagskultur med engagerad ledningsgrupp samt hårt arbete och mycket skratt.
Tjänsten och bolaget passar den som både vill och kan lite mer, och som är beredd att visa det. Då vi är i en expansionsfas finns Stora utvecklingsmöjligheter för rätt person!
Bolaget är del i en större grupp av företag (
www.props.se ), där vi jobbar mycket nära de andra bolagen och delar kompetenser och erfarenheter mellan bolagen. Gruppen har funnits i över 10 år består av otroligt kompetenta och härliga medarbetare i en skön gemensam arbetsmiljö.
Publiceringsdatum2016-09-21Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med kundsupport och mjukvarudrift av de system vi använder för att leverera tjänster till våra kunder, från enklare supportärenden till tyngre administration.
Så, du kommer att bli en riktigt duktig användare av de system vi använder OCH du är dessutom bolagets ansikte mot våra kunder.
Det innebär att du har direktkontakt med våra kunder, och tack vare att du både kan och förstår våra system ser vi tillsammans till att kundens tillvaro blir en dans på rosor då de inte behöver tänka på hur systemen arbetar eller vilket data som används till vad - allt sådant tar vi hand om.
Du kommer att jobba tätt ihop med dina kollegor och kommer få lära dig hela systemflödet i bolaget, vilket ger dig en unik inblick i hur den moderna energibranschen fungerar.
Givetvis ser vi till att du får all nödvändig utbildning på plats, så du lär dig vår bransch och våra system.
Observera att rollen kräver tekniskt sinne, teknisk erfarenhet och stor vana att använda datorer och system som hanterar datatransaktioner.
Detta gör sammantaget att rollen är långt ifrån en traditionell roll i en servicedesk.
Kvalifikationer/Erfarenhet
Du som söker har tidigare arbetat med teknisk support och/eller felsökning av system, samt har haft mycket kundkontakt. Alternativt har du jobbat med tekniska/administrativa frågor inom kundtjänstfunktion.
Meriterande är om du har erfarenhet inom energi- eller telekomsektorn.
Eftersom vi har internationella kunder talar och skriver du både svenska och engelska obehindrat.
Att du har Mycket God datarvana tar vi för givet.
Dina personliga egenskaperSom person är du driven och självständig och trivs i en dynamisk och härlig miljö som präglas av entreprenörsanda och positivt högt tempo.
Du är en problemlösare!
Du tar eget ansvar, på riktigt (inte bara enligt din CV)!
Du har givetvis ett stort intresse och förståelse för system och teknik!
"Flexibel" och "nyfiken" är ord som beskriver dig väl, och då vi fortfarande är ett relativt litet bolag (i en större grupp av bolag) är du en TREVLIG kollega som gärna delar med dig av din kompetens och erfarenhet.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Kontorstider vardagar 08:00-17:00. Lunch 12:00-13:00
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-21
Ansökan kan skickas till e-postadress:
anders@uclearing.seKontaktAnders Billving, VD 0707-567218
info@uclearing.seFöretagUtility Clearing House Sweden AB
AdressUtility Clearing House Sweden AB
Hemvärnsgatan 15 Vån 1
17154 Solna
KontorsadressHemvärnsgatan 15 Vån 1
Solna
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
info@uclearing.se Jobbnummer 3060470
Observera att sista ansökningsdag har passerat.